Ara que he fet el canvi d'instància, torno a afegir la presentació per a deixar-la fixada al perfil.
Em dic Marc i soc traductor professional (específicament de programari i altres continguts informàtics/digitals). També ensenyo tecnologies de la traducció a la UAB.
[#]Presentació #Introducció #Intro #Traducció #Programari #Tecnologia #Traducció #UAB
=> More informations about this toot | More toots from marc@marcriera.cat
@marc veig que has fet un servidor personal. m'imagino que ets a @softcatala , no?
=> More informations about this toot | More toots from ona@systerserver.town
@ona Sí, però el servidor no està en infraestructura Softcatalà (no sé si he entès bé la pregunta, disculpa).
@marc ja ja, això ho he vist. és que jo també col·labore (no sóc part) amb Softcatalà amb l'F-Droid. era per anar seguint-vos per ací.
@ona Ah, genial! Sí, anem publicant les novetats per aquí, i de vegades pot ser que comenti jo també alguna cosa des del meu compte relacionada amb @softcatala
@marc quins programes tradueixes?
@softcatala
@ona @softcatala A estones ajudo amb el Nextcloud i estic acabant de revisar el reproductor de música Quod Libet. Però on més hores poso és en el traductor de Softcatalà (castellà-català) i, sobretot, el nou diccionari anglès-català que tenim en proves. Si el gastes i tens suggeriments de millora, ens encantarà que ens ho diguis 😉
@marc alguna volta he suggerit, sobretot traduint .md
gràcies per tot el treballot!
@softcatala
text/gemini
This content has been proxied by September (3851b).