Anne Applebaum (meget berømt skribent på The Atlantic) har været i København. Det er der kommet en interessant artikel ud af. (gavelink) https://www.theatlantic.com/international/archive/2025/01/trump-greenland-crisis-denmark-europe/681371/?gift=MH7sHYYu4UGYZ5KTi89lY7OOR6CFFJVHlV8CKzRoVRo&utm_source=copy-link&utm_medium=social&utm_campaign=share
=> More informations about this toot | More toots from labeet@norrebro.space
@labeet
Hun har en Mastodon profil (+ en threads profil og en link til en bluesky profil, som man kan følge hvis ikke ens server har blokeret dem)
=> More informations about this toot | More toots from paelse@mastodon.online
@paelse @labeet og det skægge er, at i nogen sammenhænge er hun ganske højreorienteret (reagan og thatcher mener jeg gik et glad for) men i disse dage virker hun næsten rabiat venstreorienteret (=fornuftig).
=> More informations about this toot | More toots from andreasio@mastodon.social
@andreasio ja, hun er pænt meget til højre. Men klog og ikke til salg. Det må man jo værdsætte! @paelse
=> More informations about this toot | More toots from labeet@norrebro.space
@labeet @paelse jammen helt enig. Jeg har været glad for hende længe, og er to gange gået i gang med en af hendes bøger :-() - jeg er lidt en sucker for denn helt specielle globetrotter-newyorker intellektuel. Lidt som timothy snyder, men måske endnu mere belæst, og lidt mere prætentiøst. (Der er i øvrigt interessant hvordan han før Ukraine 2 og Trump 2 beskrev det hele komme væltende)
=> More informations about this toot | More toots from andreasio@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini