Ancestors

Written by Jonne Arjoranta on 2025-01-20 at 08:26

Pixelfedin kehittäjästä kiertää nyt kaikenlaisia kielteisiä ketjuja. Kontekstina on ehkä tarpeen tietää, että sellaisia kiertää aina tasaisesti myös Mastodonin kehittäjästä. Niissä on kyse jostain pienestä inhimillisestä virheestä, joka tulkitaan erittäin kielteisesti ja siitä päätellään, että kyseinen henkilö on pohjimmiltaan huono.

=> More informations about this toot | More toots from jonne@mastodontti.fi

Written by Koutsie :unverified: on 2025-01-20 at 10:00

@jonne se ei toki auta että pixelfedin kehittäjällä on ollut jo useita ns: meltdowneja - mutta katsotaan mitä pixelfedistä tulee - varsinkin kun lukee mm käyttöehtoja ei tule oikein kotoisa olo...

=> More informations about this toot | More toots from k@layer8.space

Written by Miia Mustang on 2025-01-20 at 10:04

@k @jonne Ei auta myöskää se, et dansupilla on tapana poistaa ketjut jälkikäteen kun se on sanonu jotai oikeesti tyhmää.

Se viel menis, mut tää tyyppi ei koskaan pyydä anteeksi omaa paskaa käytöstään, niin voin ilman omantunnontuskia väittää tän tyypin olevan vähintään tyypillinen techbro-kusipää.

Onko tää välttämättä pixelfed-boikotin arvonen? Ehkei. Mut pelkissä loopsin käyttöehdoissa on ihan vitun urpoo settii jota dansup ite on säveltäny.

=> More informations about this toot | More toots from miiamustang@eliitin-some.fi

Written by Tero Ykspetäjä on 2025-01-20 at 10:50

@miiamustang @k @jonne Ainakin Vernissage-sekoilun jälkeen pyysi anteeksi mun mielestä hyvin vilpittömän oloisesti.

Kyllä mun arvio tyypistä on silti myös, että on vähän arvaamaton ruutitynnyri, jolla on liian monta rautaa tulessa. Veikkaan että joko palaa loppuun tai jossain kohtaa tötöilee julkisesti niin rajusti, että karkottaa ihmisiä ympäriltään. Toivon että siihen mennessä on ehtinyt siirtää palveluita vähemmän riippuvaiseksi omasta panoksestaan.

=> More informations about this toot | More toots from tero@masto.ai

Toot

Written by Miia Mustang on 2025-01-20 at 10:52

@tero @k @jonne Joo, siis. Siinä mielessä kyllä pystyn ymmärtämään, et kun on lautanen niin täynnä kun hänellä on, tulee vähä sotkua pitkin rinnuksia.

Jahka saa just ryhmän tekee tota sujuvasti, mä veikkaan et hänkin tuosta rauhottuupi.

En siis meinaa että mä tyypistä millää henk. koht. tasolla pitäisin, mut noinniinku koitan olla anteeksiantava, vaikkakin mä valitan. :D

=> More informations about this toot | More toots from miiamustang@eliitin-some.fi

Descendants

Written by Jonne Arjoranta on 2025-01-20 at 11:06

@miiamustang @tero @k Joo, minäkin olen vuosien varrella valittanut aika moneen kertaan tyypistä, kun Pixelfedissä on niin moni asia ollut vähän sinne päin. Toivottavasti tajuaa omat rajansa ajoissa ja toimii sen mukaan!

=> More informations about this toot | More toots from jonne@mastodontti.fi

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113860302666991323
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
297.937629 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
2.221098 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).