Techneut in de zaal?
Laptop heeft een week in een te koude kamer gelegen. Nu reageert hij slecht op toetsaanslagen (elke toets pakweg 5x aanslaan voor het pakt) en als ik een app wil openen krijg ik het eigenschappenmenu van de app en is ‘toepassen’ niet actief als optie.
Gaat dit vanzelf goedkomen na een paar dagen kamertemperatuur, is het te behandelen of 😭😭😭?
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
@Algje Nog nooit meegemaakt zoiets. Bizar van het eigenschappen-menu. 🤔
Misschien condensatie of iets anders geks met het toetsenbord. In principe moet zelfs rond het vriespunt geen probleem moeten zijn.
Ik zou zelf hem helemaal uit te zetten, alle toetsen een paar keer indrukken, en weer opnieuw op te starten.
=> More informations about this toot | More toots from hvangalen@mastodon.nl
@hvangalen @Algje hangt sterk af van de luchtvochtigheid.
-10 en minder dan 50% moet kunnen, mits condensvrij bij opwarmen.
+4 en meer dan 80% geeft problemen.
=> More informations about this toot | More toots from chasalin@mastodon.chasalin.nl
@chasalin @hvangalen Het was in een halfsteens niet geïsoleerde kamer waar het kacheltje stuk was. Het heeft buiten licht gevroren dus ik sluit niet uit dat het binnen af en toe onder de +4 zat. En vochtigheid is in mijn hele huis een probleem, ik sleep de luchtontvochtiger van kamer naar kamer maar weet niet hoe het afgelopen dagen daar was. Dus :-S...
Ik ga kijken hoe hij morgen doet, naar dik een etmaal in een kamer >+14
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
@Algje 🤞🤞🤞
@chasalin
=> More informations about this toot | More toots from hvangalen@mastodon.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini