Weet iemand waar ik Anthon Berg Fairtrade Salmiak Chocolate in Nederland kan krijgen? (72% pure chocolade, met salmiak). In mijn herinnering nog steeds de beste smaak combi, maar ik heb het maar 1x in mijn leven zo'n reep op een doorreis gekocht en al een tijdje niet meer noordwaarts geweest.
[#]Deens #Chocolade
=> More informations about this toot | More toots from murb@todon.nl
@murb Geen idee over dat specifieke merk maar bij "De Utrechter" in Utrecht hebben ze bij de koffie chocolaatjes met salmiak. Zo smaakten ze in ieder geval naar mij en mijn gezelschap waarmee ik was. Dat zijn deze van Mesjokke: https://mesjokke.com/nl/product/mesjokke-uteregse-dommetjes-melk/ (ik zie salmiak alleen niet op de ingredientenlijst)
=> More informations about this toot | More toots from Anneke@front-end.social
@Anneke leuk bedrijf! Zout is best lekker in chocolade, maar het mist de tinteling van salmiak. Hun site heeft me wel op het spoor gebracht van een 'cacaomuseum' (winkel/experience) niet ver bij mij vandaan. Ga ik maar eens kijken!
=> More informations about this toot | More toots from murb@todon.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini