Ancestors

Toot

Written by Ana Galarraga Aiestaran on 2025-01-09 at 12:58

Sunita Williams eta Butch Wilmore astronautak 2024ko ekainaren 5ean atera ziren nazioarteko espazio-estaziora, 8 eguneko misio baterako. Zazpi hilabete daramatzate han, ez dutelako bueltan etortzeko modurik. Onik daudela baieztatu dute

[#]zientzia #espazioa

https://www.ndtv.com/world-news/us-astronauts-upbeat-seven-months-into-eight-day-mission-7432939

=> More informations about this toot | More toots from anagalarraga1@mastodon.eus

Descendants

Written by Galder Gonzalez on 2025-01-09 at 12:59

@anagalarraga1 behin antzeko zerbait gertatu zitzaidan: zerbait afaltzera atera nintzen, eta hurrengo goizean taberna batean nengoen. Onik nengoela baieztatu nuen galdetu zidatenean.

=> More informations about this toot | More toots from theklan@mastodon.eus

Written by Urtzi Odriozola :toka: on 2025-01-09 at 13:04

@theklan @anagalarraga1 nik ezagutzen dut nerabezaroan zaborra jeistera atera eta Donostiako aste nagusian festetan ibili ondoren hurrengo egunean etxera azaldu zen bat.

Onik dago, etxean onartu zuten berriz ere eta orain irakaslea da.

=> More informations about this toot | More toots from urtzai@mastodon.eus

Written by bor[x]a 🇵🇸 :toka: on 2025-01-09 at 13:27

@urtzai bua (ia-ia) @theklan @anagalarraga1

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from protoeuskaldun@mastodon.eus

Written by Luistxo Fernandez on 2025-01-09 at 13:55

@theklan @anagalarraga1 ea hau behar ote duten... Erreakzio propultsorea, 17. mendeko zilar mexikarra, Errioxan lurreratua. https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Concatedral_Sto_Domingo_Calzada_01.jpg

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from luistxo@mastodon.eus

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113798512087630684
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
270.647351 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.092995 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).