Ancestors

Written by Helena S. on 2025-01-06 at 09:02

Makuuhuoneen lämpömittari näyttää 18 astetta. Muuten ei haittaa, mutta minulla on taipumus saada näin viileässä yöllä päänsärkyä, ikävä herätä siihen. Täytyy taas siirtyä käyttämään kauluria ja pipoa öisin. Tukin makuuhuoneen ilmanvaihtoaukon sanomalehden palalla, vaikka en ole ihan varma onko se fiksua - häiritseekö liikaa ilmanvaihtoa?

[#]talvi

=> More informations about this toot | More toots from helna@mastodontti.fi

Written by Sini Tuulia on 2025-01-06 at 09:08

@helna Jos sulla on makuuhuoneen ovi auki, muusta kämpästä pitäis ehkä tulla ambientisti raikasta ilmaa?

Mun niska on herkkä kylmälle myös, mutta pipo ei pysy päässä ja ei satu olemaan korkeakauluksisia yövaatteita, mutta aika hyvin toimii se että on keko pehmeitä ja upottavia tyynyjä, sinne uppoaa aika hyvin viimalta piiloon. 😶

=> More informations about this toot | More toots from sinituulia@eldritch.cafe

Written by Helena S. on 2025-01-06 at 09:29

@sinituulia Minkälaisia tyynyjä sinulla muuten on? En ole osannut päättää mikä toimisi parhaiten - pitkä putkilotyyny vai useita löysiä tavallisia vai jättityynyjä vai kaikkia näitä 🤔

Written by Sini Tuulia on 2025-01-06 at 09:34

@helna Lukemista varten on joku halpa ja megakiinteä, pullea tyyny joka ei anna yhtään periksi. Kauhea nukkua, hyvä selkätuki. Muut on Jyskistä nämä Høien Downlike Eco, Clean ja Downtouch ja on joku vanha Vanamo Keisaren... Mutta eniten kyllä oon tykänny tuosta Ecosta. Sellanen löppänä ja vähän raskas jonka saa muhjottua niin että se on sekä pehmeä että tukee ja upottaa mukavasti. Niitä pari kasassa ja sitten muut siinä ympärillä.

Jossakin vaiheessa iski tyynyautismi niin kokeilin kaikenlaisia!

Written by Sini Tuulia on 2025-01-06 at 09:36

@helna Ainakin Jyskin jättityynyt on vähän surkeita ja surullisia ja standardikokoinen on mukava kun kaikki tyynyliinat menee. Mulla on yksi halvempi jättityyny ja se menee kasaan ku kuohkea muffinssi kun kissa nukkuu sen päällä, täysin hyödytön ihmiselle. 😆

Written by Helena S. on 2025-01-06 at 11:37

@sinituulia Kiitos, tätä vähän epäilin itsekin. Täytyypä tutkia ensin omat vierastyynyt, josko niistä saisi täytteitä vähennettyä. Yövieraita on nykyään niin harvoin, että ei niitä varten tarvita mitään tyynyvarastoa 😀

Toot

Written by Helena S. on 2025-01-06 at 11:43

@sinituulia Tuo Høien Downlike Eco kuulostaa juuri sellaiselta mitä haen, kiitos vinkistä!

Descendants

Written by Sini Tuulia on 2025-01-06 at 11:49

@helna Ole hyvä, ne ei ole ihan ilmaisia mutta ite oon tykänny!

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113781229804656255
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
276.991525 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.750555 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).