Animazioa gogoko duzue?
Nik bai eta garai itzeletan gabiltza animazioakin, ezetz? frogatzera nator 🙃
Aspaldian baditudala gogoak azken boladan (urteak?) ikusi ditudan hainbat animazio seriak hemendik aipatzeko, gomendio moduan eta itzelak direlako 😊
Ea nola geratzen den hau. Litekeena da gaur ez amaitzea eta beste rato batean berrartzea 😅
Hurrengo bidalketak "deiadar urrikoa" bezala jarriko ditut denbora-lerro lokalan kaka ez emateko.
Ea ba, animazio serie andana:
[#]ikusteko #animazioa
=> More informations about this toot | More toots from txo_elurmaluta@mastodon.eus
"Scavengers Reign"
2023
Joseph Bennett + Charles Huettner
Zientzia fikziozko izugarrizko seriea. Trazo argi eta erritmo lasaia, baina akzioz jantzita ere. Mundu eta natura estralurtar oso interesgarri eta ezberdina islatzen du. Oso irudimentsua eta ongi egina.
Oraingoz denboraldi bat.
Gainera @harriorrihar proiektuan egon da, oker ez banaiz arte kontzeptutan.
=> More informations about this toot | More toots from txo_elurmaluta@mastodon.eus
"Tuca & Bertie"
2019–2022
Lisa Hanawalt
Ingelesez sit-com deritzon komedia mota da. Pisu batean elkarrekin bizi diren 30 ta piko urteko bi emakume-txori dira protagonistak : Tuca, tukan bat dena, eta Bertie, birigarro bat.
Begirada feminista nabaria duela esango nuke, emakumeen arazoetaz hitzegite duelako etengabean begirada kritiko batetik.
Oso oso oso dibertigarria da eta pertsonaiak itzelak dira. Oso gomendagarria.
3 denboraldi oker ez banaiz.
"Carol and the end of the world"
2023
Dan Guterman
Oso serie interesgarria hauxe ere, hasteko, proposamenagatik: Mundua bukatzear dago lurrarekin talka eginen duen planeta ezezagun batengatik. Jende gehienak bere amets, desio eta gozamenari ematen dio bide, baina Carolek bere bizitza arruntarekin jarraitu nahi du, besterik ez.
Pertsonai oso berezia da Carol, apatiko modukoa baina bihotzbera. Oso bidai interesgarria eta entretenigarria planteatzen digu.
Denboraldi bakarra.
"Fiona & Cake"
2023
Adam Muto + Pendleton Ward
Adventure Time serie famatuaren spin-off bat da. Berez jatorrizko seriearen "gender-swap" (genero trukaketa) ez den arren, Finn eta Jake hortik daduelako, horren forma hartzen du argi eta garbi, afera interesgarriak azalaratuz.
Gidoia jatorrizko seriearekin oso modu "meta" batean erlazionatzen da eta horren pertsonaietan sakontzen du ere. Jatorrizko seriea ez duzu zertan ikusi behar baina laguntzen du.
2 denboraldi, 2.a ikusteko dut.
"Star Trek: Lower Decks"
2020-2024
Mike McMahan
Star Trek unibertsoaren parte den serie hau oso dibertigarria da.
Animazioaz izateaz gain, badu ere proposamen berezia, izenburuak dioen moduan, espaziontzian azpiko pisuetan bizi direnen biziak kontatzen dizkigulako. Normalean beste serietan agertzen ez den bigarren mailako espaziontzi batean gainera. Enterprise-k lehenengo kontaktua egingo badu, serie honetako U.S.S. Cerritos-ek hirugarren edo laugarrena.
5 denboraldi. 5.a ikusteke
"Solar Opposites"
2020-egun
Mike McMahan + Justin Roiland
Sortzaileak Rick & Morty eta Lower Decks-enak dira, eta bi serie horiek ikusita pixkat irudikatu dezakezue.
Estralurtar familia bat (benetan ez dira familia bat) AEBtara heldu eta ezin dute abiatu hainbat arazo dela medio.
Oso serie baldarra da, Rick & Mortyren antzera, eta dibertigarria oso. Pertsonaiak kristorenak dira eta lurraren duten ulemeneta eta gizakien kulturarekin duten erlazioa oso dibertigarria.
6 denboraldi eta bidean.
"Rick & Morty"
2013–egun
Dan Harmon + Justin Roiland
Bakarrik serie berriagoak jartzeko intentzioa badut ere salbuespenen bat eginen dut denboraldi berriak dituzten batzuekin. Hau bat, mundiala delako.
Jatorrian "Back to the future" pelikulen Doc eta Marty-ren parodia dira Rick eta Morty.
Zientzia fikziozko serie alproja eta baldarra da. Generoa definitzen duten tropo guztiak ukitzen ditu: denboran bidaiatu, dimentsio/unibertso ezberdinak, orotariko asmakizunak... edozer.
12 denboraldi.
Gaurkoz nahikoa, baina beste hainbat ditut sakelean eta gehio.
Aurki jarraituko dut hari berean gehitzen.
@txo_elurmaluta Oso denbora gutxi daukat telesailak ikusteko, baina hau bai ikusi nuen, eta asko gustatu zitzaidan. Ezinezkoa Carolekin ez enpatizatzea, 'Melankolia' hedatu bat.
Mila esker zerrendagatik, ea baten bat ikusteko denbora hartzen dudan.
=> More informations about this toot | More toots from birasuegi@mastodon.eus
@birasuegi Bai, Carol izigarria da.
Ez baduzu ikusi, ikusi Scavenger’s Reign. Ez dira kapitulo asko eta bitxi bat da.
@txo_elurmaluta @harriorrihar jesarraldi baten ikusia. Incal, nausica, e.a. Baten zaporea duen plater ikusgarri berria. Kriston gomendioa, zure hurrengo gomendioaren zain geratzen naiz.
=> More informations about this toot | More toots from xuriagereka@mastodon.eus
@xuriagereka @harriorrihar Bat nator erreferenteekin 🙃
Hari horretan dituzu gomendio gehio, baina izaera ezberdinekoak.
Scavenger’s Reign maite baduzu Mars Express pelikula frantsesa gomendatzen dizut. Natura estralurtar gutxiago eta robot gehio, baina antzeko marrazkia eta zientzia fikzio oso oso fina.
@txo_elurmaluta @xuriagereka
Aama komikia, Frederic Peeters
=> More informations about this toot | More toots from harriorrihar@mas.to
@harriorrihar @txo_elurmaluta @xuriagereka Hemen Peeters-en oso fan (baita beste Peetersena ere).
@birasuegi @harriorrihar @xuriagereka Baaai, Aama komikiak ere badu oso natura estralurtar interesgarria bai, horrekin gogoratu nintzen ni ere. Beno, eta Lupus kristoren zientzia fikziozko road movia, itzela.
Ni ere oso fan 🙃
@txo_elurmaluta @birasuegi @xuriagereka
Ondo legoke Sci-Fi laburmetraien aukeraketa bat egitea ere :blobcatgiggle2:
=> More informations about this toot | More toots from harriorrihar@mas.to
@harriorrihar @birasuegi @xuriagereka Bere garaian xitterren serienea egin nuen gaizki gogoratzen ez badut.
Baina laburmetraiak beste afera bat da, pillo bat daude han hemenka 😅
@harriorrihar @txo_elurmaluta @birasuegi Laburmetraietan, hauek baino ez ditut ezagutzen. Dust: https://youtu.be/4t67Xd7iHXU?si=yReSOgcv6A7MugtY
=> More informations about this toot | More toots from xuriagereka@mastodon.eus
@birasuegi @harriorrihar @txo_elurmaluta @xuriagereka
Hi, maybe you already know that but the "Peeters" of the duo Schuiten-Peeters is Benoît Peeters, non related with Frederik Peeters.
=> More informations about this toot | More toots from YanSalto@piaille.fr
@YanSalto Bai! (Oui!) Je suis lecteur de deux auteurs. J'ai également fait une visite spéciale à Bruxelles :)
@harriorrihar @txo_elurmaluta @xuriagereka
@harriorrihar @txo_elurmaluta @xuriagereka
Oh, Aama, the perfect moment to brag :D
=> More informations about this toot | More toots from YanSalto@piaille.fr
@harriorrihar @txo_elurmaluta Aama irakutzeari eman diot...ordu beteko bidaia..murgil-murgildua
=> More informations about this toot | More toots from xuriagereka@mastodon.eus This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini