Ancestors

Toot

Written by Asier Azpilikueta on 2024-12-18 at 20:38

Irulegiko Eskua atzo jarri zuten ikusgai Nafarroako Museoan, (neuk bederen) ezagutzen ez nuen azalpen berri batekin, eta sare sozialetan ez diot inori aipamen txikiena ere irakurri. Berriak ez du ezta albistea jaso ere.

Harrigarria egin zait.

=> More informations about this toot | More toots from aazpilikueta@mastodon.social

Descendants

Written by Eneko Bidegain on 2024-12-18 at 20:53

@aazpilikueta zein da azalpen hori?

=> More informations about this toot | More toots from enekobidegain@mastodon.eus

Written by Aldatsa :toka: on 2024-12-18 at 21:10

@enekobidegain @aazpilikueta

Hau aurkitu dut Naiz.eus-en:

"Azterketa berriek hipotesi berriak agerrarazten dituzte. Hala, alde batetik, idazkunaren amaierako aditz bat identifikatu dutela diote, eta bestetik, lehenengo hitzari dagokionez, beste interpretazio baten berri eman dute. Bi hipotesiak bateragarriak dira, eta jainkotasun bati egindako eskaintza moduan uler liteke eskua, oro har;"

https://www.naiz.eus/eu/hemeroteca/gara/editions/2024-12-18/hemeroteca_articles/herriaren-ondarea-herritarren-eskueran

=> More informations about this toot | More toots from aldatsa@mastodon.eus

Written by Xabier Soto Garcia🔻 on 2024-12-18 at 21:45

@aldatsa @enekobidegain @aazpilikueta esango nuke aipatzen diren "berrikuntza" horiek ez direla hain berriak, gaiari buruzko Fontes Linguae Vasconum aldizkariaren ale monografikoan aipatzen zirenetako batzuk baizik. @esantazilia|k edota @protoeuskaldun|ek ziurtatu lezakete hala den edo ez.

=> More informations about this toot | More toots from XabierSoto@mastodon.eus

Written by Ekaitz Santazilia on 2024-12-18 at 21:48

@XabierSoto @aldatsa @enekobidegain @aazpilikueta @protoeuskaldun Zaila da zehazki zertaz ari diren jakitea, baina bai: aditzarena eta bedtelako irakurketena Fontesen dosierrean dago.

=> More informations about this toot | More toots from esantazilia@mastodon.eus

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113675751133556345
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
286.333845 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.779884 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).