Nice, my #cats disabled the central heating in my house.
Seriously. They managed to disconnect the thermostat from the installation. I sure hope they're not going to make a habit of this...
=> More informations about this toot | More toots from hans@social.woefdram.nl
@hans Volgens mij ben jij wel een beetje heeeeel tolerant voor die kleine monstertjes. Ik heb er hier sinds ruim een maand ook weer eentje. Maar je moet ze wel een beetje opvoeden hoor… daar wordt de relatie echt niet slechter van. 😘
=> More informations about this toot | More toots from fubaroque@mastodon.social
@Fubaroque Ik doe mijn best, maar je weet hoe katten zijn...
Ze doen wat ze willen, ik kan ze hooguit leren dat ze sommige dingen niet mogen. Die dingen doen ze dan alleen als ik er niet bij ben.
Draden en draadjes zijn onweerstaanbaar, en vannacht hadden ze de draad van de thermostaat dus in beeld gekregen.
Daarbij is het feit dat ze met z'n vieren zijn (moederpoes tel ik even niet mee, die gedraagt zich prima) een extra factor: net als kinderen jutten ze elkaar op.
Ik moet het zoeken naar nieuwe baasjes eens gaan doorzetten, het plan is om uiteindelijk met 2 katten over te blijven: moeder Melian en dochter Lúthien.
=> More informations about this toot | More toots from hans@social.woefdram.nl
@hans Ik weet het inderdaad. 🤣 Maar ze zijn extreem goed in het begrijpen van ingewikkelde territorium grenzen, met “duidelijkheid” kom je een heel eind.
En sorry dat ik je niet heb geholpen door er eentje af te nemen, maar ik wilde echt een dametje. #endatisinmiddelsgelukt
=> More informations about this toot | More toots from fubaroque@mastodon.social
@hans Ik gok dat je baard ook onweerstaanbaar is… #gezellig
@Fubaroque Oh ja, daar mogen ze ook graag met hun poten in graven 😍
=> More informations about this toot | More toots from hans@social.woefdram.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini