Ancestors

Written by Marc Riera on 2024-12-01 at 22:13

Ara que he fet el canvi d'instància, torno a afegir la presentació per a deixar-la fixada al perfil.

Em dic Marc i soc traductor professional (específicament de programari i altres continguts informàtics/digitals). També ensenyo tecnologies de la traducció a la UAB.

[#]Presentació #Introducció #Intro #Traducció #Programari #Tecnologia #Traducció #UAB

=> More informations about this toot | More toots from marc@marcriera.cat

Written by Marc Riera on 2024-12-01 at 22:14

A banda d'això, formo part de @softcatala i, quan no tinc massa feina, intento aportar el meu granet de sorra, ja sigui amb la traducció d'un programa, amb la millora del traductor automàtic o amb algun altre projecte.

[#]Softcatalà #Català #TraduccióAutomàtica #ProgramariLliure

Toot

Written by Marc Riera on 2024-12-01 at 22:15

M'encanta llegir i els videojocs. Una mica de tots els gèneres, ja us parlaré d'alguns dels que més m'agraden. També tinc certa afició (ehem, obsessió) pel ferrocarril. I, naturalment, tinc força debilitat pels simuladors ferroviaris (de petit volia ser maquinista!).

[#]Trens #Ferrocarril #Videojocs

Descendants

Written by Marc Riera on 2024-12-01 at 22:17

Des de fa gairebé 6 anys comparteixo vida amb dos gatets preciosos, el Momo i la Sigma, dels quals m'encantaria compartir fotos. I, és clar, també tinc ganes de parlar de qualsevol altre tema dels que he esmentat abans, espero que us interessi! Ens veiem pel fedivers!

[#]Gat #Gats #Cat #Cats

=> View attached media

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113579872981691380
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
282.251641 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.465331 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).