Ara que he fet el canvi d'instància, torno a afegir la presentació per a deixar-la fixada al perfil.
Em dic Marc i soc traductor professional (específicament de programari i altres continguts informàtics/digitals). També ensenyo tecnologies de la traducció a la UAB.
[#]Presentació #Introducció #Intro #Traducció #Programari #Tecnologia #Traducció #UAB
=> More informations about this toot | More toots from marc@marcriera.cat
A banda d'això, formo part de @softcatala i, quan no tinc massa feina, intento aportar el meu granet de sorra, ja sigui amb la traducció d'un programa, amb la millora del traductor automàtic o amb algun altre projecte.
[#]Softcatalà #Català #TraduccióAutomàtica #ProgramariLliure
M'encanta llegir i els videojocs. Una mica de tots els gèneres, ja us parlaré d'alguns dels que més m'agraden. També tinc certa afició (ehem, obsessió) pel ferrocarril. I, naturalment, tinc força debilitat pels simuladors ferroviaris (de petit volia ser maquinista!).
[#]Trens #Ferrocarril #Videojocs
Des de fa gairebé 6 anys comparteixo vida amb dos gatets preciosos, el Momo i la Sigma, dels quals m'encantaria compartir fotos. I, és clar, també tinc ganes de parlar de qualsevol altre tema dels que he esmentat abans, espero que us interessi! Ens veiem pel fedivers!
[#]Gat #Gats #Cat #Cats
@marc benvingut! m'imagino que coneixes a @softcatala
=> More informations about this toot | More toots from ona@systerserver.town
@ona @softcatala I tant, en soc membre 😉
@marc veig que has fet un servidor personal. m'imagino que ets a @softcatala , no?
@ona Sí, però el servidor no està en infraestructura Softcatalà (no sé si he entès bé la pregunta, disculpa).
@marc ja ja, això ho he vist. és que jo també col·labore (no sóc part) amb Softcatalà amb l'F-Droid. era per anar seguint-vos per ací.
@ona Ah, genial! Sí, anem publicant les novetats per aquí, i de vegades pot ser que comenti jo també alguna cosa des del meu compte relacionada amb @softcatala
@marc quins programes tradueixes?
@softcatala
@ona @softcatala A estones ajudo amb el Nextcloud i estic acabant de revisar el reproductor de música Quod Libet. Però on més hores poso és en el traductor de Softcatalà (castellà-català) i, sobretot, el nou diccionari anglès-català que tenim en proves. Si el gastes i tens suggeriments de millora, ens encantarà que ens ho diguis 😉
@marc alguna volta he suggerit, sobretot traduint .md
gràcies per tot el treballot!
@softcatala
=> More informations about this toot | More toots from ona@systerserver.town This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini