Ancestors

Written by Noortje van Heeswijk on 2025-02-03 at 10:54

Nu bij de buren douchenโ€ฆ Benieuwd of mijn man al reactie heeft van Quatt

=> More informations about this toot | More toots from noortjestoortje@mastodon.social

Toot

Written by Noortje van Heeswijk on 2025-02-03 at 11:26

We hebben een prioriteitenstatus gekregen bij Quatt ๐Ÿฅณ. Ze bellen ons straks terug. Hopelijk komen ze snel. De heaters icm met een zonnetje doen hun werk ook niet slecht. Het is bijna 17 graden binnen!

=> More informations about this toot | More toots from noortjestoortje@mastodon.social

Descendants

Written by Gerard van Oel ๐Ÿ‹ on 2025-02-03 at 11:51

@noortjestoortje

Het voordeel van het installeren in de winter is dat je heel snel merkt of het ding het doet. Toch ben ik wel blij dat de warmtepompen bij ons in juni zijn geplaatst en we in de herfst de boel konden inregelen en eraan wennen.

=> More informations about this toot | More toots from gevoel@mastodon.green

Written by Noortje van Heeswijk on 2025-02-03 at 11:52

@gevoel ja kan ik me voorstellen. Hebben jullie een volledige warmtepomp? Stiekem hou ik er wel van als even alles ontregeld wordt. Dan genieten we straks weer van de luxe die we hebben ๐Ÿ˜‚.

Written by Gerard van Oel ๐Ÿ‹ on 2025-02-03 at 15:56

@noortjestoortje

Wij hebben twee volledig elektrische warmtepomp en. Die voor de verwarming is een bodem warmtepomp en die staat beneden in de schuur. Die voor het kraanwater is een lucht warmtepompboiler en die staat in wat het cv hokje was. Anders was niet of niet goed mogelijk.

=> More informations about this toot | More toots from gevoel@mastodon.green

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113939710143236945
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
259.555958 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.184427 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).