Ik vind het onprettig dat #Twitter-berichten worden overgenomen op Mastodon. Zo importeer je de ophef. Kunnen we, als het dan toch moet, geen hashtag afspreken, zoals #fromTwitter of #fromX, zodat mensen die geen trek hebben in die ellende, deze makkelijk uit hun tijdlijn kunnen filteren? #X
=> More informations about this toot | More toots from MennoOng@waag.social
@MennoOng Een grappige meme blijft een grappige meme hoor. Ben meer hier de laatste tijd maar dat deugen-per-platform dig ik niet zo, hier voor de mensen, niet voor politieke dwingelandij.
Als ik iets niet_Links vind is het wel je trouw moeten bewijzen door de platformen waar je op vertoeft, dat gaat in no time lek.
Heb sowieso geen clou, vandaar de website, WordPress zodat ik ook daar niet meer aan politieke onzin kan ontsnappen.
=> More informations about this toot | More toots from verymetalsite@mastodon.social
@verymetalsite Als je geen moeite hebt met wat er op Twitter gebeurt, dan wens ik je er veel plezier mee. Ik hoop dat je, zo geen begrip, dan toch mededogen kunt opbrengen voor wie er geen zin (meer) in hebben. ‘Politieke dwingelandij’ vind ik daarvoor een wonderlijk label. Niet aardig.
@MennoOng Oh je hebt mijn 'mededogen' (yuck wat een ggrristelijk begrip) helemaal niet nodig.
Nou ja niet aardig, ik probeerde een punt te maken wat duidelijk niet gelukt is. Toch wonderlijk hoe ik ondanks toch wel enige belezenheid en welbespraaktheid voortaan nergens, op geen enkel platform nog begrepen lijk te worden.
Okay, fine with me.
Bye.
=> More informations about this toot | More toots from verymetalsite@mastodon.social
@verymetalsite Als niemand je begrijpt, zou je kunnen nadenken over de vorm waarin je je boodschap verpakt. Beter dan mokken en weglopen. Als mededogen je te christelijk is (wat ik onzin vind, en wat ik nodig heb maak ik zelf wel uit), laten we het dan over begrip hebben. Ik begrijp wel degelijk wat jij bedoelt, hoe zit dat andersom?
@MennoOng
"Ik probeerde een punt te maken" = "als niemand je begrijpt" 🤦♂️
Ben 56 en wil helemaal niet begrepen worden, liever niet eigenlijk. Ik mok ook niet, ik pas er voor de laatste jaren van m'n leven met dit soort standaard discuzeuren te vullen.
Ik wil dat je mij begrijpt: jij zat ook ooit op Twitter en daar zitten nog steeds mensen waar ik om geef.
Wie kaatst moet de bal verwachten en dat standaard omdraaien graaf ik niet.
Sealioning.
@verymetalsite Je schreef: “Toch wonderlijk hoe ik (…) op geen enkel platform nog begrepen lijk te worden.” Daar refereerde ik aan. Prima als je dat prima vindt, dan doe ik verder geen moeite.
@MennoOng Ben het wel eens met je oorspronkelijke stelling dat Mastodon niet door "X" enshittificated moet worden, hoop dat de gemiddelde kwaliteit van m'n toots dan ook naar tevredenheid is.
Zal proberen in het vervolg de oorspronkelijke draad eerst helemaal te lezen voor ik reageer.
Ik sluit niet uit in de toekomst Kunst en goede memes van zowel "X" als Bluesky te delen, helaas zie ik dat verschil niet altijd.
=> More informations about this toot | More toots from verymetalsite@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini