Ik vind het onprettig dat #Twitter-berichten worden overgenomen op Mastodon. Zo importeer je de ophef. Kunnen we, als het dan toch moet, geen hashtag afspreken, zoals #fromTwitter of #fromX, zodat mensen die geen trek hebben in die ellende, deze makkelijk uit hun tijdlijn kunnen filteren? #X
=> More informations about this toot | More toots from MennoOng@waag.social
@MennoOng
Palestijnen en Oekraïners (bijvoorbeeld) schrijven hun berichten op X omdat Mastodon en Bluesky in hun landen nog door weinig mensen gebruikt worden. Als je die wil delen met gebruikers hier is doorplaatsen de enige mogelijkheid, voor zover ik weet.
Hun stemmen moeten gehoord worden!
=> More informations about this toot | More toots from JoostThissen@mastodon.social
@JoostThissen Hun berichten zijn hier uiteraard van harte welkom en vormen niet het probleem dat ik hier aankaart. Als het de bedoeling is dat ze ook op Bluesky en/of Mastodon worden gelezen, dan hebben ze trouwens, net als ieder de mogelijkheid van crossposten. Of die platforms “in hun landen nog door weinig mensen gebruikt worden” is irrelevant.
=> More informations about this toot | More toots from MennoOng@waag.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini