Ancestors

Toot

Written by Menno 王 Ong on 2025-02-02 at 08:21

Ik was gisteravond zeer onder de indruk van de pas 23-jarige violist Daniel Lozakovich, die met #NedPhO o.m. #Sjostakovitsj’ Vioolconcert iotvoerde in het #Concertgebouw. Zelden zo’n poëtische combinatie van passie en instrumentbeheersing meegemaakt! De Nieuw-Zeelandse dirigent Gemma New is trouwens ook een revelatie! https://www.concertgebouw.nl/concerten/5183043-sterviolist-daniel-lozakovich-met-sjostakovitsj-vioolconcert #klassiek

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from MennoOng@waag.social

Descendants

Written by Menno 王 Ong on 2025-02-02 at 08:21

De avond kreeg extra kleur door een oudere nogal ontremde meneer naast mij die met name de 7e van Beethoven “meedirigeerde”, enigszins maar niet al te zeer in bedwang gehouden door zijn echtgenote. Sommige mensen stoorden zich eraan, maar mij ontroerde dat hij overduidelijk een fijne avond had.

=> More informations about this toot | More toots from MennoOng@waag.social

Written by 🌼 Dagnabbit, Pascaline! 🌼 on 2025-02-02 at 08:51

@MennoOng

Ontroerend. Misschien is er iets met hem aan de hand. Misschien ook niet.

Ooit waren mensen tijdens een concert rustig aan het dansen. Voor me ging een vrouw totaal uit haar dak. Ze maakte zulke woeste bewegingen dat ze links & rechts, voor & achter mensen hard raakte. Bier werd uit handen genakt, mensen werden gekneusd en ze had zelf niks/weinig door. Meters vrije dansvloer ontstonden rondom haar. Mensen hielden langs de grens ervan zekerheidshalve een neutrale, bierveilige zone aan.

=> More informations about this toot | More toots from pascaline@mastodon.nl

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113933319549043866
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
261.268378 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.029065 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).