Ancestors

Toot

Written by Camlarsch on 2025-02-02 at 08:00

Verden brænder, drukner, overophedes og bomber hinanden. Så lad os da endelig tilføje en handelskrig. Det skal nok løse problemerne …

=> More informations about this toot | More toots from Camlarsch@helvede.net

Descendants

Written by Tanya Karoli 4 a better world on 2025-02-02 at 08:18

@Camlarsch Vi er i den dummeste tidslinje! Det er ikke helt sådan at jeg ønsker det kollapser for amerikanerne, men næsten - for ellers fatter de åbenbart ikke hvor idiotisk deres valgte ledere handler?

=> More informations about this toot | More toots from tanyakaroli@expressional.social

Written by Camlarsch on 2025-02-02 at 08:45

@tanyakaroli @kramse Jeg er bange for, at deres skolesystem længe har været så udhulet, at Trump-vælgerne egentlig ikke forstår sammenhængene uanset. Og derfor ikke forstår, hvad han har gang i.

Og jeg kigger dermed også surt på Demokraterne, der er så langt fra de vælgere, at de bare har forenet sig IMOD (hvad som helst) og dermed satte sådan en bølle på toppen.

=> More informations about this toot | More toots from Camlarsch@helvede.net

Written by Henrik Kramselund - kramse 🍉 on 2025-02-02 at 08:21

@Camlarsch jeg er ikke ekspert

Men kunne det ikke betyde at den almindelige amerikaner pludselig får øjnene op for nogle af de mange løgne?

Jeg håber de forstår at ingen lande er alene. Det har jo til dels virket med UK der vist nok i høj grad fortryder at de er trådt ud af EU

=> More informations about this toot | More toots from kramse@helvede.net

Written by Tristan Reimers Rosiak on 2025-02-02 at 11:14

@kramse @Camlarsch jeg tvivler - hver gang der foregår handelskrig, højere inflation, dårligere renter mm. sp bebrejder den ene side den anden, mens den anden side siger det faktisk er konsekvensen af forrige regering. Ikke meget ulig den danske.

=> More informations about this toot | More toots from holdingfeet@radikal.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113933236740132878
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
259.172981 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.964453 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).