Svenske Spotify betalte avlat til innsettelsen av Trump sammen med resten av ryggradsløse tech bransjen #norsktut
https://www.newsweek.com/spotify-faces-boycott-calls-trump-inauguration-donation-2023553
=> More informations about this toot | More toots from dagb@snabelen.no
@dagb Finnes det noen alternativ-til som ikke gjorde det? Apple music blir jo same shit i det perspektivet.
=> More informations about this toot | More toots from thomas@snabelen.no
@thomas tidal, men de har kun nettleser grensesnitt på annen desktop enn Windows og Mac
@dagb @thomas Men Tidal funker helt fint i nettleser. Har brukt de i årevis.
=> More informations about this toot | More toots from veronica@mastodon.online
@veronica Liker å kunne ta med en enhet og koble til i bilen osv. Det blir kanskje litt krøkkete med browser på mobilen? @thomas
@dagb @thomas Er jo app på mobilen da ...
=> More informations about this toot | More toots from veronica@mastodon.online
@veronica But of course 🤦♂️ @thomas
@dagb Spiller nesten bare fra Tidal i bilen, med mindre jeg kjører langt. Da er det som oftest lydbok. 😊
Men når jeg sitter på Linux-PC spiller jeg i nettleser. Har alltid fungert bra de årene jeg har brukt det. Fungerer også fint i Firefox. Så nettopp at noen jobber med en klient til Linux som heter High Tide, men har ikke det store behovet selv.
@thomas
=> More informations about this toot | More toots from veronica@mastodon.online This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini