[#]bondia amichs e amats
Dissabte, 1 de febrer de 2025 (CG)
Dijous, 4 de febrer de 12025 (HFK)
Com distreure quatre nenes durant un matí fora de casa? Doncs anant a un parc enorme perquè juguin, s'embrutin i gaudeixin de l'experiència mentre no plou.
I mentrestant, vaig pensant en la meva xerrada sobre el Fedivers des del punt de vista menys tecnològic possible.
Peu a terra, cafè en vena, ek!
=> More informations about this toot | More toots from enricpineda@estemtotes.online
@enricpineda sovint ens perdem en detalls tècnics, ètics i polítics amb gent que no li agrada parlar d'aquestes coses, creuen q són importants, però prefereixen delegar-les en gent q en sàpiga. L'adaptar-se al públic objectiu, de tota la vida. Cafè i a l'hort!
=> More informations about this toot | More toots from paukokura@social.anartist.org
@paukokura Justament, pel que estic pensant fer, els detalls ètics i polítics tenen més pes que no.pas els detalls tecnològics. Al cap i a la fi, en entorns polititzats aquests arguments poden ajudar a atreure col·lectius, que després arrossegaran persones al Fedivers.
=> More informations about this toot | More toots from enricpineda@estemtotes.online
@enricpineda gent polititzada però alèrgica però a les tecnologies digitals. Els conec bé!
=> More informations about this toot | More toots from paukokura@social.anartist.org This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini