Escolte la ràdio d'À Punt tots els matins, però cada vegada menys i pense en canviar d'emissora no perquè la ràdio estiga en altres mans, si no perquè el contingut del programa del matí que no es noticiari tracta temes molt avorrits i preferiria escoltar alguna altra cosa més entretinguda. Si que hi han seccions que estan bé, però pesa que la majoria no ho és per a mi. Si el programa fos el de vesprada, Podríem fer-ho millor, m'agradaria més. No tinc al meu abast de l'FM cap més en la llengua.
=> More informations about this toot | More toots from khamsin@mastodont.cat
M'agrada escoltar la ràdio analògica, però l'única emissora que es pot escoltar en la llengua és À Punt. La resta és en castellà i en Radio Alcoy només és en valencià en la desconnexió. No ens arriba ja Catalunya Ràdio i tampoc es pot escoltar RAC1. No entenc com una ràdio privada com RAC1 no vullga emetre al País Valencià.
De Radio Alcoy si tinc interès pel que han emès l'escolte en podcast. Normalment són entrevistes i notícies locals. Cope Alcoy també té programació local, però com és un xurro això i crec que no ho pengen... XD
@khamsin has escoltat el podcast de Solano i tur?, jo no, he vist per això pregunte.
=> More informations about this toot | More toots from nan@mastodont.cat
@nan no, de À Punt escolte Açò no ho sabies, que acaben d'estrenar segona temporada. El programa que dic que cada vegada m'avorreix més és el magazín de NTC del Matí. El programa que hi havia abans, Al Ras, estava millor.
@khamsin Per coses com aquesta és una llàstima que no acabés de reeixir un projecte com el de Ràdio Terra, una ràdio online que pretenia tenir de referència tots els territoris de parla valenciana, de Salses a Guardamar.
Va arribar a emetre amb programació un temps, des de Reus, però va durar poc.
Tant de bo que algun dia es pogués tirar endavant algun projecte similar.
=> More informations about this toot | More toots from jo@gabvp.masto.host
@jo però jo no vull una ràdio online, per a això hi ha molt contingut, vull ràdio a l'FM, per a escoltar-la amb la meua ràdio analògica 😅😅😅
@khamsin
Per a emetre en FM cal una autorització administrativa que s'adjudica cada x anys i costa molts diners. Probablement RAC1 no l'ha demanada perquè estima que mai en recuperaria la inversió. D'altra banda, la Generalitat Valenciana…
=> More informations about this toot | More toots from isard@mastodont.cat
@isard les emissores locals com Ràdio Ibi o Ràdio Cocentaina com ho han aconseguit? Són molt local. Pareixen molt una ràdio escolar XD
@khamsin
Depenent de la titularitat (pública o privada), de l'abast, de la comunitat autònoma on es trobe, de les ajudes… el preu serà diferent.
En molts casos, reben diners per inserir publicitat institucional o dels contractes públics (els paguen perquè facen la retransmissió d'esdeveniments locals). És difícil mantindre una ràdio només amb publicitat «privada».
Per exemple, Ràdio Ibi té contractes amb l'ajuntament per a retransmetre esport local…
https://contrataciondelestado.es/wps/portal/!ut/p/b1/hZBPC4JAFMQ_kbznrq529O-qWJqm5V5EyGQh9RIRffpU6BJo7zbwm5nHgIBKUTViUsPUKVxADM1Tds1DjkNzhwqEMGqr9I5WuKPIs9RDYmcG0_xkkghl37xkL9_tFU5QOXOAYLXmJY7jBwTNnLpIYrcoWDBLMgHVBODKWbj41wrx69epo5VRmbI85Ihh4LtxoerICfvnP4NYkK2EBdh6cbsE4RCMffs7XmJn0xZRuj-lnKiIbF7MhV5IRWS3PFR49wEf_gfb/
=> More informations about this toot | More toots from isard@mastodont.cat
@isard en aquest cas Ràdio Ibi es troba adherida també a la xarxa d'emissores municipals valencianes. La de Cocentaina crec que no. I pel que veig hi va haver una tal Radio 7 Alcoi que estava a l'FM i no era municipal..
=> More informations about this toot | More toots from khamsin@mastodont.cat This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini