Weekend,
Det har jeg glædet mig til i lang tid. Ikke fordi ugen har været dårlig, men hjernen knokler lidt mere hvad der sker og skal ske i 2025
Hvad er højdepunkter for dit 2025?
Håber du får en god weekend!
=> More informations about this toot | More toots from kramse@helvede.net
@kramse har et par stykker. Vi skal have etableret nyt køkken her i foråret, processen starter om en måneds tid. Det bliver hårde 6 uger, mens det står på, men det bliver virkelig godt, når det bliver færdigt.
Til sommer får vi nyt tag på huset, og så sender vi den ældste på udveksling et år også. Om det sidste er en positiv ting for os som forældre, finder vi ud af. Men vorss ældste glæder sig vildt🙂
=> More informations about this toot | More toots from klgn@expressional.social
@kramse det er at (forhåbentligt) få solgt huset og starte på en ny type tilværelse som lejligheds-lejer. Men der kommer også (igen: forhåbentligt) til at være nogle store og spændende projekter på arbejdet, som jeg glæder mig til at kunne tale mere om.
Også rigtig god weekend til dig, Henrik.
=> More informations about this toot | More toots from infonauten@helvede.net
@kramse øj, det har jeg vist ikke rigtig overblik over. Jeg planlægger åbenbart ikke så langt frem i tiden.
Den ældste bliver færdig på HTX til sommer og i næste uge går håndværkerne igang med omfangsdræn på den ene side af vores hus.
Det er vist lige hvad jeg kan komme på nu.
God weekend ☺️
=> More informations about this toot | More toots from Trine_DK@helvede.net
@kramse konfirmation for yngste, ældste på efterskole og så forhåbentlig en afslutning af arbejdsskadesag
=> More informations about this toot | More toots from hillker@helvede.net
@kramse Tak og i lige måde.
Mht 2025, who knows? Ikke mig i hvert fald 🤣
=> More informations about this toot | More toots from ondekvinde@helvede.net
@kramse Vi skal forhåbentligt have mere tid til at besøge nogle venner i Tyskland, der har født/skal føde børn. Jeg skal til at lære nok aktivt Tysk til at jeg kan lege rådden onkel.
Men der ligger en NIS2 deadline, og kunderne er lidt sløve til at komme i gang, så det er muligt mit forår og sommer bliver lidt presset. Men deres manglende planlægning er jo ikke mit problem.
=> More informations about this toot | More toots from holsta@helvede.net This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini