Ancestors

Toot

Written by Michel van Baal on 2025-01-31 at 12:56

Ik heb er weinig verstand van, maar ik dacht altijd begrepen te hebben dat de belastingwet een bepaling heeft die zegt dat alles wat de bedoeling heeft belasting te ontwijken niet mag. Waarbij ik nooit begrepen heb waarom dat voor vermogenden niet geldt? 🤔

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from MichelvanBaal@mastodon.social

Descendants

Written by Michel van Baal on 2025-01-31 at 12:57

Uit 'Fiscus int €110 mln na doorprikken ‘dubbele verhuizing’ vermogende Nederlanders' https://fd.nl/economie/1542982/fiscus-int-110-mln-na-doorprikken-dubbele-verhuizing-vermogende-nederlanders?utm_medium=social&utm_source=app&utm_campaign=earned&utm_content=20250131&utm_term=app-ios&gift=tJUDW

=> More informations about this toot | More toots from MichelvanBaal@mastodon.social

Written by McHollander | Celtic Folk Bard on 2025-01-31 at 13:12

@MichelvanBaal Die belastingadviseurs zitten als betaalde adviseurs bij de regeringen aan tafel om deze wetten te ontwerpen en schrijven dus mee aan de mazen die ze vervolgens voor veel geld aan bedrijven verkopen.

En op de één of andere manier noemen we dat geen corriptie

=> More informations about this toot | More toots from McHollander@mastodon.chasalin.nl

Written by Veranderwens on 2025-01-31 at 15:26

@McHollander

Corruptie

@MichelvanBaal

=> More informations about this toot | More toots from veranderwens@mastodon.nl

Written by 🦊 Paul Schoonhoven 🍉 🍋 on 2025-01-31 at 15:28

@McHollander goed betaalde toppen binnen de overheid hebben soms alle belang bij dat soort ondergraving van een stelsel. Zeker als ze 'voor de korte termijn' zijn ingehuurd. (Lees: politicus)

@MichelvanBaal

=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl

Written by René on 2025-01-31 at 15:38

@MichelvanBaal ontwijken mag, ontduiken niet. Dit werkt vooral in het voordeel van vermogende personen en bedrijven die de accountants kunnen betalen. Zoals het gezegde luidt: belasting betalen is voor de dommen. #belasting #truc Wel meeprofiteren van alle voorzieningen maar er zo min voor willen betalen. #egoisten #profiteurs

=> More informations about this toot | More toots from muzicofiel@mastodon.nl

Written by Eric 😃 on 2025-01-31 at 20:59

(Staat weer 3 keer op openvibe, van bridgy(deze), Mastodon & Bluesky)

(En 2 keer op bluesky)

(En ik geloof 1 keer op mastodon)

=> More informations about this toot | More toots from fontost1.bsky.social@bsky.brid.gy

Written by Michel van Baal on 2025-02-01 at 10:09

@fontost1.bsky.social raar. Kun je die accounts dan ontvolgen? Ik weet niet hoe ik dit oplos 🤷‍♂️

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113923075032904063
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
273.705537 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.262828 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).