Ancestors

Written by Philippe Boey on 2025-01-30 at 16:17

“Eén iets is heel vreemd” Maar eerst betalen. En wil je niet betalen, dan kun je hele complottheoriëen gaan verkondigen op facebook. 😍

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from PhilippeBoey@mastodon-belgium.be

Toot

Written by Philippe Boey on 2025-01-30 at 16:22

“Het is heel vreemd dat die helikopter daar opduikt, net wanneer het vliegtuig aan de landing wil beginnen. Die had — net zoals andere luchtvaartuigen — een minimale afstand moeten bewaren.”

=> More informations about this toot | More toots from PhilippeBoey@mastodon-belgium.be

Descendants

Written by Peter VL ⛔ on 2025-01-30 at 16:31

@PhilippeBoey

Ik hoop echt niet dat de luchtvaart zich begint te spiegelen aan het gewone verkeer, en dat de "wet" van ik heb de grootste dus ik rij...vlieg waar ik wil het aan 't overnemen is.

Want dan zijn we nog niet thuis met de hete patatten...

=> More informations about this toot | More toots from Pevala@mastodon-belgium.be

Written by Karel Brits 💬 on 2025-01-30 at 16:49

@Pevala op dag 2 heeft Trump het comité voor luchtverkeersveiligheid ontbonden en die mensen de laan uitgestuurd. En alle verkeersleiders hebben een mail ontvangen voor vrijwillig ontslag, zoals de meeste ambtenaren. Er is momenteel al een tekort aan verkeersleiders. Trump en Musk begrijpen niets van wat een overheid doet en waarom. Die rijden het land (en zichzelf) compleet de vernietiging in. @PhilippeBoey

=> More informations about this toot | More toots from karelbrits@mastodon.social

Written by Peter VL ⛔ on 2025-01-30 at 17:18

@karelbrits @PhilippeBoey 😢

Natuurlijk vind ik het erg wat er is gebeurd, wat het onderzoek ook mag uitwijzen.

Een leven is onbetaalbaar, laat staan: onvervangbaar.

=> More informations about this toot | More toots from Pevala@mastodon-belgium.be

Written by Philippe Boey on 2025-01-31 at 06:25

@Pevala @karelbrits Het is de schuld van DEI (Trump fokt op)

Written by Philippe Boey on 2025-01-31 at 07:07

@Pevala @karelbrits En op extreemrechts juichen ze uitbundig mee.

Written by Fruity Mercury :catjam: on 2025-01-31 at 07:10

@PhilippeBoey @Pevala @karelbrits ahja, want iedereen is afgeleid van het feit dat ze mensen gaan deporteren naar een concentratiekamp in Guantanamo

=> More informations about this toot | More toots from EchteNachtraaf@mastodon.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113918223584125220
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
698.294352 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.061885 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).