Ancestors

Written by parasetamoli on 2025-01-30 at 07:46

Kirkko ja kaupunki oli tehnyt jutun Stubbin ja Teemu Laajasalon keskustelusta.

Suurin yhteiskuntaa uhkaava ongelma on Stubbin mukaan välinpitämättömyys. – Kun mennään massan mukana ja luullaan, että omalla äänellä ei ole merkitystä, ei enää uskalleta nousta sieltä ja sanoa, että hei tämä on väärin.

Jeesus, mun aivot sulaa. SULAA. Siis eihän Stubb tietenkään väärässä ole mutta miten ei ihminen nyt yhdistä mielessään yhtään mitään pisteitä?!

1/

=> More informations about this toot | More toots from parasetamoli@mastodontti.fi

Written by parasetamoli on 2025-01-30 at 07:50

Stubb on yksi tän maan keskitien tolkun arkkitehdeistä, joka on ollut luomassa tätä koko saatanan välinpitämättömyyden kulttuuria. Ja nyt kehtaa väittää että se on ihan ihmisistä itsestään kiinni.

Stubb voisi näyttää esimerkkiä ja sanoa vaikka että se mitä Israel tekee on väärin. Tai että persut on väärin. Hän on vittu presidentti.

2/

=> More informations about this toot | More toots from parasetamoli@mastodontti.fi

Written by J 🏳️‍🌈 no se yks Viitanen on 2025-01-30 at 10:35

@parasetamoli Arvojohtajan irvikuva se on. Mä olen niin pitkävihainen ja pieni ihminen, etten tule ikinä unohtamaan Niinistön täysin ala-arvoista tupajumipuhetta. Mutta silti jopa mun mielestä Salessa oli sentään se minimaalinen arvojohtajan larppaamisen yritys, että se joskus muisti nostaa esiin esim. luontokadon varsinkin jälkimmäisellä kaudella (ei enää mitään hävittävää?).

=> More informations about this toot | More toots from kaarne@ecoevo.social

Written by Eskalaattori Suuronen on 2025-01-30 at 10:38

@kaarne @parasetamoli Sauli Niinistö kuitenkin ilmeisesti itse muisti kun kuuli, että Salon urheilupuistosta tulee Sauli Niinistön urheilupuisto, että hän on kunnallispoliitikkona vastustanut kaavaa ja halunnut urheilupuiston paikalle asuintaloja.

=> More informations about this toot | More toots from VPSuuronen@eliitin-some.fi

Written by Janne on 2025-01-30 at 10:53

@VPSuuronen @kaarne @parasetamoli niinistö on kyl huono esimerkki ollut aina. Muistan sen puheet ja äänestykset perheväkivallasta nuoruuden vuosilta.

Luin myös sen kirjat tuoreeltaan ja läpi paistoi niin niljainen, kylmä, kokoomuslainen liskomies...

Stubb on mulle vaan pelkkää ilmaa, pitäisi ehkä tutustua.

=> More informations about this toot | More toots from janvenetor@mastodontti.fi

Toot

Written by Ovro on 2025-01-30 at 15:09

@janvenetor @VPSuuronen @kaarne @parasetamoli Niinistöstä meni täysin maku vuonna 1991, kun hän vertasi raiskausta avioliitossa siihen että jokainen tulee vähän kolhituksi mutta myöhemmin huomas ettei se nyt niin paha olekaan.

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/Poytakirja/Documents/ptk_15+1991.pdf

On muuten melkoista kommentaaria erinäisiltä mieskansanedustajilta tuolla.

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from ovro@mastodon.art

Descendants

Written by Niina on 2025-01-30 at 15:42

@ovro @janvenetor @VPSuuronen @kaarne @parasetamoli Tää. Referoin tätä Twitterissä useamman kerran.

=> More informations about this toot | More toots from Niina@piipitin.fi

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113917937850961689
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
279.73405 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.707534 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).