Tänään mun vetämässä Kulttuuriykkönen-ohjelmassa käsitellään romanttista viihdekirjallisuutta. Vieraina ovat kirjailijat Maija Kajanto ja Ulla Onerva. Mitä haluaisitte kirjailijoilta kuulla? Klo 15.02, Yle Radio 1 tai Areenassa: https://areena.yle.fi/podcastit/1-72885184 #KirjaMasto #kirjamastodon #kirjat #fedikirjat #kirjallisuus
=> More informations about this toot | More toots from Pietarikoo@mastodon.green
Vielä ehtii laittaa kysymyksiä! Yritän mahduttaa lähetykseen jos teiltä tulee mikä tahansa kirjailijan työhön, nimenomaan romanttisen viihteen tai feel good -kirjallisuuden kirjoittamiseen tai vaikka vieraiden teoksiin liittyvä kyssäri. (Mut ei paineita! Mä ajattelin vaan kokeilla mihin tästä mastodonista olis mun hommissa.)
=> More informations about this toot | More toots from Pietarikoo@mastodon.green
@Pietarikoo Hämäläisaivot saisi tästä muotoiltua kysymyksen varmaan joskus parin kuukauden päästä, mutta noin yleisesti ottaen ois kiva, jos genren sateenkaareva puoli ois jotenkin läsnä. Luin juur hiljan Alexandra Rowlandilta tosi symppiksen queer-romantasian Running Close to the Wind ja pienistä puutteista huolimatta pidin kovasti siitä nimenomaan queer-romantasiana ja sen yllättävän pratchettiläisestä lämmöstä. Ehkä joku älykkäämpi osaa jopa KYSYÄ jotain tästä näkökulmasta...
=> More informations about this toot | More toots from kaarne@ecoevo.social
@kaarne mä yritän muotoilla. Kiitti! Hyvä ja olennainen näkökulma.
text/gemini
This content has been proxied by September (3851b).