Ancestors

Toot

Written by Michel van Baal on 2025-01-30 at 06:42

Zonder voorbereiding. Dus zonder de feiten op een rij te hebben, als journalist. Dat is geen interview, dat is een kletspraatje…

From: @rtlnieuws

https://mastodon.social/@rtlnieuws/113915787399646435

=> More informations about this toot | More toots from MichelvanBaal@mastodon.social

Descendants

Written by Herbert Blankesteijn on 2025-01-30 at 06:56

@MichelvanBaal @rtlnieuws Snap ik ook nooit, dat mensen nul voorbereiding als 'selling point' zien en presenteren. Heeft Ruud de Wild ook gedaan toen hij nota bene een prijs kreeg voor zo'n serie podcasts.

(Ik placht zelfs mijn voorgesprekken voor te bereiden, uit respect en omdat ze dan meer opleverden in minder tijd.)

=> More informations about this toot | More toots from hmblank@mastodon.social

Written by Fruity Mercury :catjam: on 2025-01-30 at 07:09

@MichelvanBaal @rtlnieuws hij moest zich Gênee-ren

=> More informations about this toot | More toots from EchteNachtraaf@mastodon.social

Written by GinkelKarin 🇪🇺 🇺🇦🟥 on 2025-01-30 at 07:22

@MichelvanBaal @rtlnieuws Wilfred is dan ook geen journalist, maar een presentator.

Dus dat kletspraatje klopt helemaal.

"Zolang Wilfred het leuk vind"

=> More informations about this toot | More toots from ginkka@mastodon.social

Written by Jan-Willem Swane on 2025-01-30 at 08:56

@MichelvanBaal @rtlnieuws Was er niet ooit een radioprograma waarin 2 personen (kunstenaars, wetenschappers etc.) bij elkaar gezet werden zonder van te voren te weten wie ze gingen ontmoeten.

Dat werkte volgens mij wel, omdat het een gelijkwaardig gesprek was.

Overigens vind ik van die interviews waarin duidelijk is dat de hele knipselmap is doorgenomen, niet altijd even interessant.

=> More informations about this toot | More toots from janwillemswane@mastodon.nl

Written by Michel van Baal on 2025-01-30 at 18:03

@janwillemswane @MichelvanBaal @rtlnieuws Zoiets kan best, maar met politici creeer je in potentie een podium voor een eindeloze stroom misinformatie, zonder enige correctie. In deze tijd moet je dat imho gewoon niet doen

=> More informations about this toot | More toots from MichelvanBaal@mastodon.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113915941625896838
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
339.690764 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.939455 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).