Tänään tarttis pitkän kävelylenkin mutta keli on kyllä ihan karsea. Mitteehän tuota keksisi.
=> More informations about this toot | More toots from immersfer@mementomori.social
Pitäis varmaan kuntosalijäsenyyttäkin hyödyntää mutta siellä ei saa raikasta ilmaa. Huomaan myös että ahistaa kun on paljon muita. Toisaalta olen huomannut että kaikki on aika lailla omissa treenikuplissaan.
=> More informations about this toot | More toots from immersfer@mementomori.social
@immersfer Liukkaat kelit ei tosiaan houkuttele lenkille yhtään. Mun aerobinen kunto on tosi onneton, kun salitreeni menee enemmän voimailun puolelle. Kävellä kun voi muuallakin – mutta sitä ei tule tehtyä.
Tehtiin itsellemme karhunpalvelus, kun aidattiin piha. Nyt ei tule lähdettyä koirienkaan kanssa niin usein kuin ennen. Aiemmin oli pakko mennä 3 x päivä kelistä riippumatta. Nyt mun ei tule lähdettyä edes päivittäin, varsinkaan näin talviaikaan. Koiratkin nauttii enemmän isossa pihassa vapaana jolkotellessaan ja ympäristön toimia päivystäessään.
=> More informations about this toot | More toots from hannamorre@mementomori.social
@hannamorre joo, toi koirien lenkitys on kyllä hyvä aktiviteetti jos vaan on kivat reitit. Nyt on aika karseeta joka paikassa ja vettäkin sataa, tammikuussa 😵💫
@immersfer Olisin tarvinnut pitkän kävelylenkin tänään, eilen, toissapäivänä ja sitä edellisenä. Mutta ei pysty, ei näillä keleillä.
=> More informations about this toot | More toots from saruwine@mastodon.social
@immersfer
Mä pakotin itseni ulos palauttamaan kirjoja kirjastoon toivoen, että sit tulis kuljettua lenkkikin kun lähtemisen kynnys on ylitetty. No palaamisen kynnys oli kuitenkin matalampi tuossa säässä 😅
=> More informations about this toot | More toots from karbaasi@eliitin-some.fi This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini