La premsa occidental fent el seu paper.
⚠️ ALERTA!! Els experts demanen molta precaució abans de fer servir DeepSeek. La nova IA podria escampar desinformació i les teves dades podrien acabar en mans del govern xinès.
No com amb les IA dels oligarques de Silicon Valley, que no tenen cap biaix ideològic i que mai de la vida extreuen les teves dades, nooooo, que va.
=> More informations about this toot | More toots from jo@gabvp.masto.host
@jo 🤣🤣🤣 Quina barra. Però si fins fa poc les de USA fallaven més que una escopeta de fira!
=> More informations about this toot | More toots from marcelcosta@bcn.fedi.cat
@jo China is more far away geographically and politically than USA I am less worried of them using my data against me than if USA does the same.
=> More informations about this toot | More toots from sergiotarxz@social.owlcode.tech
@jo Se'ns pixen a la cara. No seré jo qui defensi la Xina i la seva deriva, però això no treu el patètic paper d'occident (especialment d'Europa) fent d'oncle Tom dels americans.
Allò que diuen que més val boig conegut que savi per conèixer...
=> More informations about this toot | More toots from VellaEscola@mastodont.cat
@jo ALERTA! El expert diu que la ia xinesa es com les demés!!
=> More informations about this toot | More toots from aurochs@todon.eu
@aurochs Exactament.
=> More informations about this toot | More toots from jo@gabvp.masto.host
@aurochs que també es per veure aquest “expert“, que aquí tothom que diu algo ja es expert @jo
=> More informations about this toot | More toots from moribundo@hispagatos.space
@jo
Avís a la població:
La IA xinesa o de qualsevol potència no occidental (entenent occidental a llepar-li l'ojai a Trump), et robarà les dades personals, i les farà servir per destruir el capitalisme del que menges.
No com la IA nostrada, que et roba les dades personals per fer negoci. Quina gran diferència!
=> More informations about this toot | More toots from xavi@talamanca.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini