Ancestors

Toot

Written by Backhand Topspin 🟨 on 2025-01-28 at 17:13

La premsa occidental fent el seu paper.

⚠️ ALERTA!! Els experts demanen molta precaució abans de fer servir DeepSeek. La nova IA podria escampar desinformació i les teves dades podrien acabar en mans del govern xinès.

No com amb les IA dels oligarques de Silicon Valley, que no tenen cap biaix ideològic i que mai de la vida extreuen les teves dades, nooooo, que va.

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from jo@gabvp.masto.host

Descendants

Written by marcelcosta on 2025-01-28 at 17:16

@jo 🤣🤣🤣 Quina barra. Però si fins fa poc les de USA fallaven més que una escopeta de fira!

=> More informations about this toot | More toots from marcelcosta@bcn.fedi.cat

Written by Sergio on 2025-01-28 at 17:22

@jo China is more far away geographically and politically than USA I am less worried of them using my data against me than if USA does the same.

=> More informations about this toot | More toots from sergiotarxz@social.owlcode.tech

Written by VellaEscola on 2025-01-28 at 17:35

@jo Se'ns pixen a la cara. No seré jo qui defensi la Xina i la seva deriva, però això no treu el patètic paper d'occident (especialment d'Europa) fent d'oncle Tom dels americans.

Allò que diuen que més val boig conegut que savi per conèixer...

=> More informations about this toot | More toots from VellaEscola@mastodont.cat

Written by Aurochs on 2025-01-28 at 19:14

@jo ALERTA! El expert diu que la ia xinesa es com les demés!!

=> More informations about this toot | More toots from aurochs@todon.eu

Written by Backhand Topspin 🟨 on 2025-01-28 at 19:16

@aurochs Exactament.

=> More informations about this toot | More toots from jo@gabvp.masto.host

Written by :arch: Moribundo Insurgente on 2025-01-28 at 22:04

@aurochs que també es per veure aquest “expert“, que aquí tothom que diu algo ja es expert @jo

=> More informations about this toot | More toots from moribundo@hispagatos.space

Written by Xavi on 2025-01-28 at 21:11

@jo

Avís a la població:

La IA xinesa o de qualsevol potència no occidental (entenent occidental a llepar-li l'ojai a Trump), et robarà les dades personals, i les farà servir per destruir el capitalisme del que menges.

No com la IA nostrada, que et roba les dades personals per fer negoci. Quina gran diferència!

=> More informations about this toot | More toots from xavi@talamanca.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113907101441651078
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
307.52612 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.28746 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).