Ancestors

Toot

Written by magdalenahai🦈🏳️‍🌈 on 2025-01-28 at 15:52

Ähnh. Mulla on ollut jo vuosia kaksi sillä tavalla mukavaa, ajatonta ja hyvännäköistä paitaa, jotka olen voinut huoletta heittää pr-kuvauksiin päälle. Nyt olen toista näistä käyttänyt jo Otavan kirjailijakuvassa ja toista WSOY:n. Seuraava kuvaus on taas Otavan. Kaikki muu vaatekaapissa on liikaa tai liian vähän jotakin. Mikään ei tunnu oikein istuvan tarkoitukseen.

😐 #Kirjailija #ÄläOstaMitään #EnsimmäisenMaailmanOngelmia

=> More informations about this toot | More toots from magdalenahai@mstdn.social

Descendants

Written by Vastuullinen Liukumiinoittaja on 2025-01-28 at 16:15

@magdalenahai Miulla oli joskus messuilla päällä viininpunainen paita. Ojensin käyntikortin, jossa oli kuva minusta sama viininpunainen paita päällä. Tajusin sen yhtäkillisesti, joten mainitsin korttia ojentaessa, että "minulla on toinenkin paita".

Ei tullut seurauksia, joten kaksi paitaa lie riittävästi!

=> More informations about this toot | More toots from tommi@jontka.fi

Written by Justiina Jumpsunen on 2025-01-28 at 16:41

@tommi @magdalenahai

"Ja se toinen paita on myös viininpunainen."

=> More informations about this toot | More toots from biohumanisti@eliitin-some.fi

Written by 👷‍♂️ Manse Planing Co Inc 🪚 on 2025-01-28 at 16:41

@biohumanisti @tommi @magdalenahai viininpunaiset edustuspaidat on käteviä, kun niissä ei näy punaviinitahrat

=> More informations about this toot | More toots from Stoori@polyglot.city

Written by FzB♭ 💨 on 2025-01-28 at 17:46

@tommi Oioi, mä pelkään että joudun kohta luovuttamaan ja ostamaan uuden hupparin, kun kaksi muuta alkavat kumpikin olla liian rispaantuneita edustuskäyttöön, vaikka erinomaisesti vielä täyttävät varsinaisen tehtävänsä (lämpöeristys ja hupparointi). Taas yksi ilmasto tuhoutuu.

@magdalenahai

=> More informations about this toot | More toots from zenfrt@sauna.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113906782038361868
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
276.740767 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.659731 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).