Taitoin pientä järjestölehdykkää viisi vuotta nimellisellä korvauksella 100€ per lehdykkä. Sellainen perus että lupautuu hommaan vuodeksi, mutta kun siihen ei saada ketään muuta, niin en halunnut jättää järjestöä pulaan ja yhdestä vuodesta tuli viisi.
Kieltämättä en ollut supermotivoitunut, mutta hoidin lehdykän ihan ok.
Sitten täysin yllättäen sain potkut, koska lehden taso ei miellyttänyt. En tiedä mitä Imagea odottivat.
1/
=> More informations about this toot | More toots from parasetamoli@mastodontti.fi
Tylyä, mutta olin myös helpottunut, ettei tarvinnut enää sitä kivirekeä vetää.
Muutaman viikon päästä selvisi, että heillä ei kuitenkaan ole uutta taittajaa. Kukaan sellaista ollut tajunnut hankkia 😀 Tai oli selvinnyt mitä ammattitaittajat maksaa (enemmän kuin 100€/ lehdykkä).
Pyysivät minua taittamaan vielä yhden lehden. Kukaan ei pyytänyt aikaisempaa käytöstä mitenkään anteeksi tai kiitellyt kun suostuin (kuitenkin suostuin).
2/
=> More informations about this toot | More toots from parasetamoli@mastodontti.fi
En oo huudellut aiemmin taittopalkkioiden perään koskaan, kun oon aatellut että pieni järjestö, mutta nyt alkoi sen verran tympiä että kyselin palkkioiden perään 7.1.
Vastasivat eilen.
Selvisi ettei kukaan ollut maksanut minulle mitään koko vuonna.
3/
Nyt taittoa tekee ihminen, joka pelastaa paljon kaikkea muutakin järjestössä ja muut valittelevat että miten se on kun hommat kasaantuvat parille tyypille jotka tekevät kaiken ja miten ei saa uusia ihmisiä sitoutettua. Mysteeri indeed.
4/4
@parasetamoli Kai ne lopulta maksoi sulle?
=> More informations about this toot | More toots from henkka@some.henkkalaukka.fi
@henkka ilmeisesti asia on nyt hoidossa. Rahoja ei ole vielä kuulunut.
@parasetamoli "Asia hoidossa."
=> More informations about this toot | More toots from henkka@some.henkkalaukka.fi This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini