Bon dia @SomEnergia hi ha algun model de generador eòlic de mig o 1 kWh que realment funcioni al terrat d'una casa de tres pisos, enmig d'un veïnat de cases no més altes? Cada vegada que ho pregunto als instal·ladors locals em diuen que cap model dels que porten surt a compte, i només volen vendre panells solars.
=> More informations about this toot | More toots from Rierol@mastodont.cat
@Rierol @SomEnergia com es nota que fa vent aquestes dies 🙂
Pel que sé (principalment per seguir el youtuber Matt Ferrell) hi ha molts conceptes interessants a nivell de prototips però ben poca cosa (és a dir res) que hagi arribat al mercat - i probablement menys encara al nostre mercat.
M'interessa també el tema! Tot i que no em faig il·lusions quant al support de les comunitats de veïns - no crec que es pugui instal·lar sense autorització i no veig clar que es doni fàcilment.
=> More informations about this toot | More toots from PierricD@mastodon.green
@PierricD @SomEnergia
Aquí al Regne Unit es poden instal·lar generadors eòlics als terrats sense massa paperassa, de fet ni cap segons quina mena de casa sigui.
A més, el vent bufa molts dies de l'any i sobretot a l'hivern, quan les hores de sol són breus, faria molt, complementant molt bé els panells solars.
Un generador petit de 0.5 kWh capaç de posar-se en marxa amb brises lleugeres però de seguir generant quan hi ha ràfegues o remolins (entre els terrats) es vendrien a dojo.
@Rierol @PierricD @SomEnergia potser #DIY? amb les impressores #3D les pales seràn iguals, sense desequilibris, la resta és mecànica i electricitat
=> More informations about this toot | More toots from raulmagdalena@mastodont.cat
@raulmagdalena @PierricD @SomEnergia
Temptat ja hi estic però faig massa coses ja, només em caldria aquesta. Si s'hi posa mon fill d'aquí un parell d'anys em monto un negoci.
@Rierol @PierricD @SomEnergia ah, hi ha velers n'he vist d'aerogeneradors, però no en sé la potència
=> More informations about this toot | More toots from raulmagdalena@mastodont.cat
@raulmagdalena @PierricD @SomEnergia També n'he vist, són de 100W o menys. Just per a recarregar les bateries o fer anar la ràdio.
@Rierol @PierricD @SomEnergia i aquest? 🤣
=> More informations about this toot | More toots from raulmagdalena@mastodont.cat This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini