[#]esittely
Minä olen sellainen, etten paljon osaa sanoa itsestäni. Käyn terapiassa, jotta saisin jotakin selvyyttä siitä, kuka tai mikä minä olen, tai haluaisin olla, ja siitä miksen jaksa enkä halua. Olen ehkä eniten kotonani syvissä vesissä polskivien seurassa, mutta ei se ole edellytys, eikä takaa mitään.
SOMESSA olen tällainen sanansäilän seppä, tykkään näppärästä ja oivaltavasta huumorista. Toisaalta tykkään pohdinnoista, keittiöfilosofiasta ja sen sellaisesta asioiden ympärillä kiertelystä.
POLIITTISESTI olen vähän monipuoluejärjestelmä, sinne vihervasemmistoon kallellaan, mutta en sillä tavoin puolueuskollinen, että viiteryhmä kävisi automattisesta totuudesta.
SOSIAALISESTI olen introvertti, kirjallisesti orientoitunut erakkosielu, joka viihtyisi jonkun kanssa autiolla saarella. Yritän käyttäytyä, mutta jos en hoksaa, minulle saa sanoa. Parisuhteessa ja lapset maailmalla.
ELÄMÄSSÄNI olen jotakin räpeltänyt, mutten tullut mestariksi missään. Ainakin tällaisia asioita minun elämänpolkuuni voi liittää:
[#]savirappaus #käsinveistettyhirsi #kajakkimelonta #yhteisöpedagogi #elämyspedagogiikka #muoviteollisuus #elämysyritys #metalliteollisuus #vuonot #sohvaperuna #kissanpalvelija #uupumus #ääneenkirjoittelu
Toivottavasti kohtaamme ystävällisissä ja antoisissa merkeissä!
=> More informations about this toot | More toots from Hermanni@mementomori.social
@Hermanni hienoa, että oot tänne meidän joukkoon löytänyt
=> More informations about this toot | More toots from ileoo@mastodontti.fi This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini