Ancestors

Written by Léa Le Faucon on 2025-01-19 at 17:57

Bonjour le Fediverse 💙 Je prépare ma sortie de Meta et me voilà !

Je suis artiste, illustratrice et tatoueuse à Saint-Nazaire 🌊

Mes thèmes de prédilection sont la faune et la flore, l’écologie et le féminisme, l’esprit critique et la métacognition, la convergence des luttes et tout un tas de sujets que Meta n’aime pas trop !

Ici vous verrez des tattoos, des objets en bois ou en porcelaine peints à la main, des sweats et tee-shirts serigraphiés et plein d’autres trucs !

Vous trouverez un aperçu de mon travail sur mon site et shop en ligne : https://lealefaucon.bigcartel.com/products

À très vite 👋

📸 Jérémy Blahay

Hello Pixelfed 💙 I'm preparing my exit from Meta and here I am!

I am an artist, illustrator and tattoo artist in Saint-Nazaire 🌊

My favorite themes are fauna and flora, ecology and feminism, critical thinking, intersectionality and a whole bunch of subjects that Meta doesn't really like!

Here you will see tattoos, hand-painted wooden or porcelain objects, screen-printed sweatshirts and t-shirts and lots of other stuff!

See you soon 👋

[#]lealefaucon #illustration #tattoo #tatouage #womantattooartist #saintnazaire #tattoosaintnazaire #saintnazairetattoo #saintnazairetatouage #tatouagesaintnazaire #tatouage #handmade #serigraphie #screenprint #faitmain #tattooartist

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from LeaLeFaucon@pixelfed.social

Toot

Written by Léa Le Faucon on 2025-01-26 at 16:32

Hey on est super bien accueillie ici ! Merci à toustes pour vos messages !!! ❤️‍🔥

=> More informations about this toot | More toots from LeaLeFaucon@pixelfed.social

Descendants

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113895614998986365
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
252.303882 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.586975 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).