kun olin verikokeessa nössö ja katsoin poispäin käsivarteen menevästä neulasta niin hoitaja ivaili 'ai haluat siis välttää sen näkemistä KAIKIN KEINOIN?' häh?? en tiiä ei tää mun mielestä kovin äärimmäiseltä keinolta tunnu että käytän niskan lihaksia suunnatakseni silmäni muualle
=> More informations about this toot | More toots from angstonautti@mastodontti.fi
@angstonautti mulle kaikki hoitajat on puhunu semmosel uwu haluuks pehmolelun oo ihan lötköpötkönä kohta nipsuttaa <:3 -kielellä kun oon kertonu et neulat pelottaa
=> More informations about this toot | More toots from sainigma@mastodontti.fi
@sainigma puhuispa mullekin 🥺
=> More informations about this toot | More toots from angstonautti@mastodontti.fi
@angstonautti joo kyl kaikilla pitäis olla oikeus lässytyksen kohteena olemiseen.. herättää kyl silleen tosi monimutkasia tunteita ku se kuitenkin yhistyy negatiiviseen tapahtumaan
=> More informations about this toot | More toots from sainigma@mastodontti.fi
@sainigma @angstonautti Toi on kyllä omituista. Mulle ei oo koskaan sanottu mitään, kun oon katsonut poispäin. Joskus olen toki siinä tilanteessa sanonut, että en pelkää neuloja, mutta en tykkää katsoa, kun se lävistää ihon. Ja se on ollut niistä ihan ok.
=> More informations about this toot | More toots from snailkane@piipitin.fi
@snailkane @sainigma @angstonautti
Heh mulle taas on sanottu et kato poispäin ku oon kattonu pistämistä 😁
=> More informations about this toot | More toots from hanna@mementomori.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini