Okei, on tosi mielenkiintoista huomata, että täällä on ilmapiiri ainakin minun kuplassani muuttunut.
Yhä selkeämmin näkyy jakolinjoja, samoin harhaa siitä, että Mastodon olisi yhtä suurta samanmielistä perhettä.
Nyt täällä rinnastetaan jo Metan alustojen käyttäjiä natseihin. Oikeasti?
=> More informations about this toot | More toots from jsmeresmaa@mstdn.social
@jsmeresmaa on varmasti aikamoista kuohuntaa, varsinkin kun tulee yhtäkkiä paljon uusia ihmisiä mukaan.
Ja kyllähän tuo Amerikan poliittiset kuviot helposti tänne valuu, vaikka EU aika paljon suojeleekin.
Harmi jos on noin kovasti jo mennyt keskustelut ylilyönteihin :/
=> More informations about this toot | More toots from ileoo@mastodontti.fi
@ileoo
No joo, täytyy sanoa että vähän yllätti. Täällä on voittopuolisesti ollut niin hyvää keskustelua.
Musta vaikuttaa, ettei kaikki ihan hahmota, että eri alustojen sisällä ihmisillä on niistä tosi erilaiset kokemukset.
Kaikkea saa kritisoida ja ihmisiä valistaa, mutta en oikein tykkää siitä moralistisesta sävystä, mikä täällä yhtäkkiä näkyy.
=> More informations about this toot | More toots from jsmeresmaa@mstdn.social
@ileoo @jsmeresmaa Mä olen nähnyt ton tapaisia kommentteja siellä rapakon takana olevilta. En kyllä epäile etteikö niitä täälläkin löytyisi.
=> More informations about this toot | More toots from OiskaE@mastodon.social This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini