Mastodonissa yksi parhaista asioista on musta se, että oikeasti syöte voi räjähtää täysin jostain ajankohtaisesta ilmiöstä, kuten vaikka @magdalenahai :n Finlandia-voitosta tai #eliittimeemikilpailu :sta.
Jokainen voi itse halutessaan suodattaa asioita ja kuratoida fiidiään haluamallaan tavalla, mikä ei ole kaupallisissa someissa mahdollista. Esim. mulla on pääsyötteestä jenkkien politiikka pääosin filtteröity pois, samoin esittelyt (jotka taas olen siirtänyt omalle välilehdelleen).
Jatkakaa.
=> More informations about this toot | More toots from jruoh@mastodon.green
@jruoh Hetkinen, omalle välilehdelleen selaimessa vai Mastodonissa? Jos jälkimmäinen niin kiinnostaa kuulla lisää 👀
@magdalenahai
=> More informations about this toot | More toots from paularinkeli@mastoart.social
@paularinkeli Androidin Tusky-sovelluksessa. Välilehtiä voi muokata tiliasetusten kautta. Ainakaan standardi-webkäyttiksessä ei mahdollista.
Kiinnostaa kuulla jos jossain muussakin sovelluksessa on näin.
@jruoh @paularinkeli Moshidonissa näitä kutsutaan aikajanoiksi, mutta samasta asiasta lienee kyse. :catjam:
=> View attached media | View attached media
=> More informations about this toot | More toots from iivariArttu@mementomori.social
@iivariArttu @paularinkeli Okei, toi Moshidon alkaa oikeasti vaikuttaa hyvältä. Täytyy jossain kohtaa laittaa testiin.
text/gemini
This content has been proxied by September (3851b).