Mastodonissa yksi parhaista asioista on musta se, että oikeasti syöte voi räjähtää täysin jostain ajankohtaisesta ilmiöstä, kuten vaikka @magdalenahai :n Finlandia-voitosta tai #eliittimeemikilpailu :sta.
Jokainen voi itse halutessaan suodattaa asioita ja kuratoida fiidiään haluamallaan tavalla, mikä ei ole kaupallisissa someissa mahdollista. Esim. mulla on pääsyötteestä jenkkien politiikka pääosin filtteröity pois, samoin esittelyt (jotka taas olen siirtänyt omalle välilehdelleen).
Jatkakaa.
=> More informations about this toot | More toots from jruoh@mastodon.green
@jruoh Hetkinen, omalle välilehdelleen selaimessa vai Mastodonissa? Jos jälkimmäinen niin kiinnostaa kuulla lisää 👀
@magdalenahai
=> More informations about this toot | More toots from paularinkeli@mastoart.social
@paularinkeli Androidin Tusky-sovelluksessa. Välilehtiä voi muokata tiliasetusten kautta. Ainakaan standardi-webkäyttiksessä ei mahdollista.
Kiinnostaa kuulla jos jossain muussakin sovelluksessa on näin.
=> More informations about this toot | More toots from jruoh@mastodon.green
@jruoh @paularinkeli @magdalenahai Nyt minäkin vasta huomasin että tässä Tuskyssa tosiaan pystyy luomaan uusia välilehtiä, esimerkiksi jollekin aihetunnisteelle. Tämä minulle aiemmin tuntematon ominaisuus menee kyllä heti kokeiluun.
=> More informations about this toot | More toots from Anniina@mastodontti.fi
@Anniina @jruoh @paularinkeli @magdalenahai
Tää oli mullekin hyödyllinen tieto, kiitos!
=> More informations about this toot | More toots from karbaasi@eliitin-some.fi
@karbaasi @jruoh @paularinkeli @magdalenahai Huomasin että unohdin vallan kiittää. Kiitos minunkin puolestani.
On mukavaa kun jaetaan vinkkejä. Varsinkin kun kyseessä ovat kehittyvät sovellukset, joihin tulee myös uusia ominaisuuksia välillä. Jotain voi aina jäädä huomaamatta.
=> More informations about this toot | More toots from Anniina@mastodontti.fi
@Anniina Eipä kestä!
=> More informations about this toot | More toots from jruoh@mastodon.green This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini