Ancestors

Toot

Written by Backhand Topspin 🟨 on 2025-01-25 at 07:13

Entrem en una nova fase.

Ara que algunes organitzacions i persones amb projecció pública van anunciant que abandonen Twitter, aquells que s'hi volen quedar acusen als que marxen de ser passius o còmplices amb l'avenç del feixisme. Ni més ni menys.

Doncs frena una mica, Macareno. Si a tu t'agrada barallar-te amb els nazis i bots que et va tirant a la pantalla l'algoritme d'Elon Musk, estàs en el teu dret de fer-ho, només faltaria, cadascú té les aficions que té, però deixa'ns a la resta en pau.

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from jo@gabvp.masto.host

Descendants

Written by Backhand Topspin 🟨 on 2025-01-25 at 07:27

Segueixen sense veure que el Twitter de fa 11 o 12 anys no té res a veure amb el d'ara. No és el mateix producte.

Han converit un joc de taula per gaudir en companyia en una màquina escurabutxaques.

I tu ara ets com un ludòpata incapaç d'identificar la seva adicció. Tens por de quedar-te sol, q la gent marxi del bar i deixi d'admirar lo bé que domines la ruleta de la màquina escurabutxaques. Perquè sí, creus que ets tu qui domina la màquina quan, en realitat, és la màquina que et domina a tu.

Written by Backhand Topspin 🟨 on 2025-01-25 at 08:03

🧵...Aquí hi ha l'article de Rubén Sánchez sencer, per cert: https://www.diario.red/articulo/canal-red/que-es-error-marcharnos-twitter-x/20250124135715041709.html

Written by Paco Priego 👁️🇵🇸✊ on 2025-01-25 at 07:53

@jo aquesta gent no entén que X (Twitter ja no existeix) no és cap trinxera, sinó un producte que consumim. I que el que de veritat fa mal a les empreses, es que deixem de consumir el seu producte. El boicot fa mal on toca, als llibres de comptes. Si segueixes fent servir X per queixar-se de lo dolent que es X, no tenen cap incentiu per millorar el seu producte. Per què canviar, si la gent el compra tal com es?

=> More informations about this toot | More toots from akratamondo2@mastodont.cat

Written by Backhand Topspin 🟨 on 2025-01-25 at 07:58

@akratamondo2 Exactament.

Written by ana 🇵🇸 on 2025-01-25 at 08:12

@jo que alguien diga a quien ha publicado eso que tuiter no es un espacio público. Es privado, el producto es la usuaria y el dueño es nazi

[#]tuiter #x #musk

=> More informations about this toot | More toots from ana@masto.es

Written by Núria Albet on 2025-01-25 at 10:11

@jo com dius, a nivell individual que cadascú faci el que vulgui, ara, a nivell d'estratègia col·lectiva és nefasta. Amb tota la feinada que tenim per fer per construir un món millor, que hi hagi gent gastant el seu temps i deixant-se distreure (amb pràcticament nuls resultats) per un algoritme que controla la personalització del mal capitalista, no em sembla massa intel·ligent, la veritat.

=> More informations about this toot | More toots from nuria@social.coop

Written by Jaume Mall on 2025-01-25 at 18:30

@jo @josep_mch Com va dir David Graeber: "El feixisme és la refutació de qualsevol principi de debat racional. No pots tindre un debat bo i constructiu amb un nazi".

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from jaumemall@mastodont.cat

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113887754665617493
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
290.742332 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
4.094656 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).