Ancestors

Toot

Written by aurearamon on 2025-01-24 at 20:00

Els saltícids són petits aràcnids que capturen les seves preses saltant-hi al damunt, d'aquí que se les denomini aranyes saltadores. L'exemplar del vídeo pertany a l'espècie Menemerus semilimbatus.

[#]spider #menemerus #arachnida #araneae #salticidae #macro #macrophotography #photo #photography #biology #wildlife #wildlifephotography #biodiversity #natura #nature #naturaleza

=> View attached media

=> More informations about this toot | More toots from aurearamon@masto.ai

Descendants

Written by Albert Cardona on 2025-01-24 at 20:31

@aurearamon Espècie que podem trobar arreu dels Països Catalans. Són ben gracioses, sovint sobre marges de pedra on la seva coloració els confereix un camuflatge ben efectiu: només les veiem quan es mouen.

=> More informations about this toot | More toots from Rierol@mastodont.cat

Written by aurearamon on 2025-01-25 at 19:11

@Rierol Diria encara més. Moltes persones volen les aranyes com més lluny millor, però fins i tot, un percentatge significatiu d'aquestes, ben segur que les veurien en certa simpatia.

=> More informations about this toot | More toots from aurearamon@masto.ai

Written by Albert Cardona on 2025-01-25 at 21:45

@aurearamon Fa uns quants cap de setmana mentre xerrava amb pares d'altres criatures participant de les mateixes activitats que ma filla vaig recollir una aranya d'una cambra interior i me l'endugué fora. Un dels pares em remarcà que a casa seva hauria estat morta, i quan li vaig contestar perquè, el pare se n'adonà que no hi havia cap motiu ni un. Prou pressió que imposem al medi natural, no cal també fer el ridícul matant insectes a jardins i cases. Si de cas els traslladem a un altre lloc.

=> More informations about this toot | More toots from Rierol@mastodont.cat

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113885108313437025
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
275.525408 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.510427 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).