Saisikohan tänne sellaisen asetuksen, että valokuvat olisi automaattisesti piilotettu? En oikein jaksa kuvasomeja, ja tästä on tulossa koko ajan enemmän kuvasome.
=> More informations about this toot | More toots from raik_su@mstdn.social
@raik_su
Seuraan mahd. keskustelua, jos tähän tulee vinkkejä, aina kiinnostava kuulla näitä.
=> More informations about this toot | More toots from anulahtinen@h-net.social
@anulahtinen Itsekin olen julkaissut pari runovideota nyt, olisi pitänyt laittaa ne otsikon taakse. Häiritsee kun näen omatkin kuvaa sisältävät päivitykseni 😸 . Täytyy jatkossa tehdä niin.
@raik_su Kuvat saa piilotettua auki klikattavan mustuuden taakse, jos se auttaa. Otin itse tuon asetuksen jossain vaiheessa käyttöön, kun linkkien pakkokuvat tekivät feedistä liian levottoman. Toki kuvia tulee säännöllisesti klikattua näkyviin, mutta kyllä tuo rauhoittaa hieman feediä.
=> More informations about this toot | More toots from Unetar@piipitin.fi
@raik_su Löytyy asetusten Ulkoasu-sivun alalaidasta. Sieltä saa klikattua mediasisällön piiloon.
@Unetar Kiitos!
@raik_su @Unetar Myös Mona App pystyy suodattamaan about kaiken feedistä. Jopa linkit ja pelkkää tekstiä sisältävät postaukset. 😂👍
En ole varma miten Moshidonissa.
=> More informations about this toot | More toots from mustikkasoppa@mementomori.social
@mustikkasoppa @raik_su Toimivatko nuo tietokoneellakin? Älyluuria kun ei minulta löydy.
@Unetar
En nyt saa/löydä samanlaisia säätöjä tässä Mastodon Bird UI teeman kautta.
Ping @rolle
@raik_su
=> More informations about this toot | More toots from mustikkasoppa@mementomori.social
@mustikkasoppa @rolle @raik_su En ole mementomorilla, joten voi olla, ettei minulla olisi kuitenkaan pääsyä kaikkiin samoihin säätöihin. Kiitos kuitenkin, kun vilkaisit! Olen yrittänyt useammankin kerran käydä omassa käytössäni olevat asetukset läpi, mutta valitettavasti ne eivät tunnu tarjoavan ratkaisua näihin ongelmiin.
@Unetar @mustikkasoppa @raik_su Löytyy omista asetuksista: "Always hide media" (käytän englanniksi). Perusominaisuus.
=> More informations about this toot | More toots from rolle@mementomori.social
@rolle
Eiku niin totta joo. Se oli tuo tuossa, kun mie katoin automaationa et piilota tarvittaessa härö mediasisältö, niin mä en rekisteröinyt et tää olisi juurikin se mitä haetaan. :D
EDIT. Tarkennan. Tässä kohtaa oli 3 eri vaihtoehtoa täpättävänä ja siinä alimmaisessa oli et piilota kokonaan mediasisältö feedistä.
@Unetar @raik_su
@rolle @mustikkasoppa @raik_su Juu, tuo toimii kyllä kuvien kanssa, kuten jo aiemmin tässä ketjussa sanoin. Se ei vain valitettavasti toimi linkkien yhteydessä oleviin kuvituskuviin. Sillä saa piilotettua vain muuten postatut kuvat, joita katselisi paljon mieluummin kuin vaikka uutiskuvituksia. Mediasisältö on itselläni ollut piilossa jo kuukausikaupalla, mutta kun se ei tosiaan sisällä kaikkea mediaa.
@Unetar Joo linkkiprevikat on eri juttu, niitä ei oikein ilman custom-ominaisuutta saa piiloon.
Suht triviaalihan tuommoinen asetus olisi toteuttaa, tästäkin on tiketti: https://github.com/mastodon/mastodon/issues/20188
Ei taida olla vaan kovin korkealla prioriteetilla. Kannattaa tuonne käydä peukuttamassa ja kommentoimassa, niin saa asia huomiota.
@mustikkasoppa @raik_su
=> More informations about this toot | More toots from rolle@mementomori.social
@rolle @mustikkasoppa @raik_su Täytyy toivoa, että jossain vaiheessa tuohonkin ehditään puuttua. Olin niin iloinen siitä, että alkuaikoinani täällä ei linkeissä ollut minkäänlaista kuvitusta. Olin ihan murtunut, kun ne sitten lopulta ilmaantuivat feediä häiritsemään ja silloin klikkasinkin nuo muut kuvat sitten piiloon.
Yritin peukuttaa, muttei taida onnistua ilman kirjautumista, enkä ole niin teknishenkinen ihminen, että kannattaisi ryhtyä tuonne tiliä tekemään.
Kiitos kuitenkin avusta!
=> More informations about this toot | More toots from Unetar@piipitin.fi This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini