SimpleX Chat.
La coneixeu? Quina opinió en teniu en relació a la privacita?
=> More informations about this toot | More toots from socjo@mastodont.cat
@socjo
No cal donar el número de telèfon i en teoria l'encriptació és forta. Així que, a priori, molt bona.
Jo la tinc però tinc pocs «corresponsals» en qui parlar…😅
[#]SimpleX #Seguretat #Missatgeria
=> More informations about this toot | More toots from isard@mastodont.cat
@isard Just, això és el que més crida l'atenció, la falta d'identificació dels usuaris. Però dubto sobre el fet de si funciona bé, com a experiència per a l'usuari.
@socjo Simplement s'hi escaneja un QR i... au. Per a mi és fàcil; no és tan «automàgic» com el WhatsApp, però fàcil.
No té «publicacions» ni res d'això; per a mi és un avantatge, però entenc que podria ser un inconvenient per a algunes persones.
=> More informations about this toot | More toots from isard@mastodont.cat
@socjo
Si, l'utilize amb el meu fill que no té whatsapp i no el tindrà fins que no siga major d'edat o mai. 😁
=> More informations about this toot | More toots from Dani@mastodon.dtalens.com
@Dani Tinc entès que hi ha l'opció de comunicar-se amb xarxa descentralitzada de servidors (suposo que tipus Tor?). Feu servir aquesta opció? L'experiència d'usuari no es veu penalitzada o alentida respecte opcions més conegudes, des de Signal a Telegram...?
Gràcies, perdona la turra.
@socjo sí, té l'opció però no l'he utilitza.
=> More informations about this toot | More toots from Dani@mastodon.dtalens.com This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini