Paljon uusia kasvoja täällä joten ehkä #esittely on paikallaan. Ammatiltani mä olen kulttuuritoimittaja ylellä, kiinnostuksen ja erikoistumisen kohteena erityisesti kirjallisuus. Oon työskennellyt toimittajana aika kauan, mutta monen muunkinlainen puuhailu kiinnostaa. Mulla on mm. esitystaidetaustaa erinäisissä ryhmissä. Pitäis tehdä taidetta enemmän!
=> More informations about this toot | More toots from Pietarikoo@mastodon.green
@Pietarikoo sää olit eka tuttu ihminen, jonka löysin, kun saavuin tänne. Tuli heti vähän turvallisempi olo!
=> More informations about this toot | More toots from vehka@mementomori.social
@vehka Upea kuulla! Mä kyllä diggailen mastodonia just tietyn turvallisuuden takia. Vähemmän koukuttavuutta, vähemmän sekoilua, vähemmän kaikkea. Sopii tällaiselle laiskalle somettajalle.
=> More informations about this toot | More toots from Pietarikoo@mastodon.green
@Pietarikoo @vehka
Hoi #eliitinSome, joku väittää, että Mastodonissa on vähemmän sekoilua...
=> More informations about this toot | More toots from piiabartos@mastodontti.fi
@piiabartos @vehka heh
=> More informations about this toot | More toots from Pietarikoo@mastodon.green This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini