Alkaa kohta hävettää olla mastodonissa enkä oo kirjoittanut yhtään kirjaa.
Lukenut oon kyllä.
=> More informations about this toot | More toots from VPSuuronen@eliitin-some.fi
@VPSuuronen no voi hemmetti, näitä uusia fediverse-sääntöjä tulee kokoajan. Kirjakin pitäisi kirjoittaa! Pääseekö sillä edes alkuun, että on saanut juttujaan lehtipisteessä myytävään lehteen?
=> More informations about this toot | More toots from jope@mastodon.social
@jope @VPSuuronen Toivottavasti, kert niitä mulla kyllä piisaa, vaikkei ole kirjan kirjaa kirjoitettu. Ja piisaa jälkipolvillekin - Finna on digitoinut isot määrät mun lehtijuttuja!
=> More informations about this toot | More toots from HannaEsmeralda_@masto.ai
@HannaEsmeralda_ @jope @VPSuuronen
Olen ehkä saanut kerran yhden kommenttini julkaistuksi City-lehdessä.
Se taisi käsitellä tissejä.
=> More informations about this toot | More toots from biohumanisti@eliitin-some.fi
@biohumanisti @HannaEsmeralda_ @jope @VPSuuronen mä oon kerran ollut lehden kannessa. Mieluummin olisin kyllä tissiasiantuntija, jolta median edustajat tiedustelisivat kommentteja tissiasioihin. Ps. Takakansikin on kansi.
=> More informations about this toot | More toots from menneisyytesi@eliitin-some.fi
@menneisyytesi @HannaEsmeralda_ @jope @VPSuuronen
Lasketaanko lukijakommentissa omiin tisseihin viittaaminen asiantuntijuudeksi?
=> More informations about this toot | More toots from biohumanisti@eliitin-some.fi
@biohumanisti @HannaEsmeralda_ @jope @VPSuuronen kokemusasiantuntijuuttahan se :awesome:
=> More informations about this toot | More toots from menneisyytesi@eliitin-some.fi
@menneisyytesi @biohumanisti @HannaEsmeralda_ @jope kuka on omien tissien paras asiantuntija?
=> More informations about this toot | More toots from VPSuuronen@eliitin-some.fi
@VPSuuronen @biohumanisti @HannaEsmeralda_ @jope sehän se ois se ikiaikainen unelma löytää se ihminen joka on niin innostunut mun tisseistä että tuntee ne paremmin kuin minä itse
@menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Elä huoli - jossain vaiheessa elämää alkaa ne säännölliset mammografia-kutsunnat meillä naisilla - sitten sellainen viimeistään löytyy!
@menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Koska ne #muuten alkaa? Siis minkä ikäisenä? En tiijä.
EDIT: Nyt tiijän:
"Kaikki suomalaiset 50–69-vuotiaat naiset saavat kutsun rintasyövän seulontaan noin kahden vuoden välein."
@HannaEsmeralda_ @VPSuuronen @biohumanisti @jope muistaakseni jossain 40-45 paikkeilla?
@menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Eikö viiskybäsenä, vasta, just kävin tsekkaan.
@HannaEsmeralda_ @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope
Noni. Enää reilu vuos ni joku roplaa mun tissejä :blobcatcheer:
=> More informations about this toot | More toots from quiri@eliitin-some.fi
@quiri @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Kahden vuoden välein taattua tissien roplausta!
Ne taidetaan kyllä aktuaalisesti lytistää, mutta menkööt
@quiri @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Joo, ne tosiaan lytistetään, eikä se tunnu kivalta, mut kerran joskus nuorna sellaiseen määrättiin. Että oon jo koeajanut tän tissienroplausmuodon valmiiksi.
Ooh! Early adopter
Mäkin olin jo siinä tissimankeloinnissa ja sain vielä kaupan päälle tissiultrauksen. Ei ollu ihan semmosta kosketusta mitä tissit kaipaa mut sain sentään kaupan päälle opiskelijan pällistelemään! @quiri @HannaEsmeralda_ @VPSuuronen @biohumanisti @jope
@menneisyytesi @HannaEsmeralda_ @VPSuuronen @biohumanisti @jope
Ou jeah! Mun bestest gynis kokemus oli 6 opiskelijaa istumassa tuoleilla naamat mun vaginaan päin. Siinä kaikkosi maailman pienet murheet.
@quiri @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Ei. Jmlt.! Oliko vielä se perinteinen, että gyniksen värkit oli aivan jääkylmät?
@HannaEsmeralda_ @quiri @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope
Mä olen myös ollut tuollaisessa tilaisuudessa. Muuten se olisi vielä menetellyt, mutta se proffa taisi unohtaa, että kyseessä on kokonainen ihminen. Jutteli mun vaginalle ja niille opiskelijoilleen, mutta ei mulle.
=> More informations about this toot | More toots from anuko@mementomori.social
@anuko @HannaEsmeralda_ @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope
Mitäs me puhuvat opetusvaginat :blobcathighfive:
@quiri @anuko @HannaEsmeralda_ @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope
Mulla on opetushanuri. Kolonoskopiassa opetussairaalassa.
=> More informations about this toot | More toots from henrik@eliitin-some.fi
@henrik @quiri @anuko @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope Hyi hitto!
@HannaEsmeralda_ @quiri @anuko @menneisyytesi @VPSuuronen @biohumanisti @jope
Se oli kyllä niin absurdi tilanne. Samalla me kaikki saatiin katsoa telkkarista sitä kuvaa suoraan suolesta. Oli kyllä kirjaimellisesti ihan perseestä se ohjelma!
=> More informations about this toot | More toots from henrik@eliitin-some.fi
@henrik @HannaEsmeralda_ @quiri @anuko @menneisyytesi @biohumanisti @jope
Tunnen myös ainakin toisen ihmisen, jolla on opetussuoli.
=> More informations about this toot | More toots from VPSuuronen@eliitin-some.fi This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini