Ancestors

Written by Anniina on 2025-01-22 at 20:10

Ystävättärelläni on sanonta "Miksi tyytyä olemaan hankala, kun varsin pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton".

Mä olen aika hyvä tuossa.

Mun äidillä on ja on ollut tapana laittaa silitystä kaipaavatkin vaatteet suoraan pyykkinarulta kaappiin. Sitten aina kun pitäisi lähteä jonnekin vähän siistimmissä vaatteissa alkaa kiireessä kamala silitysrumba...

=> More informations about this toot | More toots from Anniina@mastodontti.fi

Toot

Written by Anniina on 2025-01-22 at 20:11

Päätin jo nuorena aikuisena etten ikinä laita ryppyisiä henkarivaatteita kaappiin ja olen tämän viisaasti opettanut myös perheenjäsenilleni. Samoin kun näköjään sen, että kyllä mä silitän.

Tämän kun yhdistää siihen että vihaan silittämistä on lopputuloksena ikuinen röykkiö silitystä odottavia vaatteita. Oikeastaan se ei ole edes röykkiö, vaan ylitsepääsemätön vuori.

Descendants

Written by Anniina on 2025-01-22 at 20:13

Maanantaina mulla meni käpy siihen röykkiöön. Lajittelin sen kolmeen läjään silityslämpötilan mukaan ja aloin suorittaa. Olen nyt joka ilta silittänyt. Saldona on kipeät jalat, kipeä alaselkä, 36 silitettyä vaatetta, joista 17 kauluspaitoja, sekä 3 pöytäliinaa. Jäljellä on vielä läjistä pienin, eli yhden pisteen läjä ja sen mä suoritan huomenna ja sitten palkitsen itseni. Pitäisin esimerkiksi viikon lomamatkaa johonkin ihanaan paikkaan melko kohtuullisena palkintona.

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113873825891188398
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
250.012003 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.743063 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).