Det här programmet vill man ju se:
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/forsta-ryttaren-genom-den-svenska-fjallkedjan-unika-bilder-fran-aventyret
=> More informations about this toot | More toots from meraord@mastodonsweden.se
Väldigt bra program, men usch vad synd jag tycker om hans häst när hon går ner sig litegrann i myren... ser läskigt ut, men det går ju bra som tur är.
=> More informations about this toot | More toots from meraord@mastodonsweden.se
Men det är kul när man känner igen sig på vissa ställen! Bron där de simmade har jag och lillhunden knatat över på skakiga ben.
Och de rider genom Syterskalet, mitt favoritställe... jättevackert där.
@meraord
Men nu måste jag ju kolla det ur rekningssynvinkel.
=> More informations about this toot | More toots from maswan@mastodon.acc.sunet.se
@meraord
Sa förvisso inte jättemycket jag inte hade tänkt på, paddla så mycket av Rogen som möjligt, blötsankmyrar är dåliga, och hästar gillar vägar mer än vad jag gör.
=> More informations about this toot | More toots from maswan@mastodon.acc.sunet.se
@maswan Men det är ett fint program...!
@meraord
Jupp! Hade faktiskt tänkt skippa syterskalet enligt plan A och gå från Tärnaby upp över Staabre och sedan ner till Tärnasjön, men då är det också mina hemmafjäll som jag har varit i ofta.
=> More informations about this toot | More toots from maswan@mastodon.acc.sunet.se This content has been proxied by September (ba2dc).Proxy Information
text/gemini