Ancestors

Toot

Written by Another concerned scientist on 2025-01-22 at 06:45

Te weinig personeel en veel ziekteverzuim bij de post. Gaat lekker, dat negeren van een pandemie.

https://www.businessinsider.nl/postnl-boekt-fors-lagere-winst-minder-kerstpost-hoge-loonkosten-en-ziekteverzuim/

=> More informations about this toot | More toots from ABScientist@forall.social

Descendants

Written by Hannah Celsius on 2025-01-22 at 07:04

@ABScientist

Heb daar 2x gewerkt, 1x met kerstpost op uitzendbasis, en 3x3maanden contract, drama met bedrijfsartsen, superslechte communicatie met managers op de werkvloer. Werd gedwongen om ziek te komen werken, op straffe van mn contract kwijt, en een andere keer ben ik bijna op staande voet ontslagen, omdat ze mij een verkeerd tel.nr hadden gegeven voor ziekmelden.

Je moest daar de hele tijd in gevecht met managers en artsen. Wat een kutbedrijf.

=> More informations about this toot | More toots from HannahCelsius@mastodon.nl

Written by Another concerned scientist on 2025-01-22 at 09:45

@HannahCelsius

Ik ben een keer naar een informatiebijeenkomst geweest voor mogelijk een tijdelijke baan.

Je moet de post eerst 5km verderop gaan halen, je eigen fiets meebrengen (en onderhouden), en kreeg het minimumloon uitbetaald voor ongeveer de 2 uur die je post zou gaan rondbrengen.

Iets later vond ik tijdelijk invoerwerk bij een grote spoorwegvervoerder die duidelijk boven het minimumloon betaalde.

=> More informations about this toot | More toots from ABScientist@forall.social

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113870656945875760
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
249.041202 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
1.192191 milliseconds

This content has been proxied by September (ba2dc).