De misschien wel niet buurman annex grondwerker die zei een schutting te plaatsen voor de mijne omdat hij ‘niet tegen dat lelijke ding aan wil kijken’, is een paar dagen in de weer geweest en nu staat er een soort zwarte kist om… een tuin wordt het niet, zo te horen wordt het grotendeels betegeld.
Toegegeven, mijn schutting is niet mooi. Die is op z’n mooist als je hem niet ziet vanwege de begroeiing. Maar zo’n hermetisch afgesloten zwarte kist? Blij dat daar mijn lelijke schutting voor staat.
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
@Algje Ik zie dat soort ‘tuinen’ wel eens langskomen op Funda en krijg er altijd de kriebels van. Leve het leven in de tuin 💚
=> More informations about this toot | More toots from adekker@mastodon.social
@adekker Het trieste vind ik ook dat de tuin vol heesters en wilde en semi-wilde bloemen die daar eerst was zo liefdevol werd verzorgd door de oude man. Alles werd na zijn dood in één dag weggeraust.
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
@Algje @adekker bij onze buur ook. Ma haar overlijden kwam er een nieuwe eigenaar en de tuin is nu volledig omringd door een houten schutting met daaraan vogelhuisjes, en de boel is volledig betegeld, met een soort vlonder als terras en een paar pierige appelboompjes in potten...
Die tuin was zó 'n oase vroeger 😢
=> More informations about this toot | More toots from archeokluit@mastodon.chasalin.nl
@archeokluit @Algje @adekker Wat erg toch. Wij zitten op een hoek, vrijstaand, naast ons een plantsoentje en achter ons en aan de andere kant naast ons aardige mensen met groen in de tuin. Wel allemaal een stuk netter dan bij ons. We hebben, in overleg, een gat gezaagd in de schutting. De buurman was laatst enorm enthousiast, omdat zij nu dus ook egels in de tuin hebben. We hopen dat ze er nog lang blijven wonen.
=> More informations about this toot | More toots from marycontrary@mstdn.social
@marycontrary @Algje @adekker
=> More informations about this toot | More toots from archeokluit@mastodon.chasalin.nl
@archeokluit En die tekening is al oud! Niks veranderd..... @marycontrary @Algje @adekker
=> More informations about this toot | More toots from jurjen_heeck@mastodon.nl
@jurjen_heeck @marycontrary @Algje @adekker jep die is al aardig op leeftijd...
=> More informations about this toot | More toots from archeokluit@mastodon.chasalin.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini