De misschien wel niet buurman annex grondwerker die zei een schutting te plaatsen voor de mijne omdat hij ‘niet tegen dat lelijke ding aan wil kijken’, is een paar dagen in de weer geweest en nu staat er een soort zwarte kist om… een tuin wordt het niet, zo te horen wordt het grotendeels betegeld.
Toegegeven, mijn schutting is niet mooi. Die is op z’n mooist als je hem niet ziet vanwege de begroeiing. Maar zo’n hermetisch afgesloten zwarte kist? Blij dat daar mijn lelijke schutting voor staat.
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
Eerder al andere buren die een aanbouw maakten van grijs kunststof, en daar lyrisch over waren. En een paar huizen verderop iemand die grasveld verving door een uitgestrekte plaat aan zwarte sintels, als van de parkeerplaats van het crematorium, die dat ‘netjes’ noemde. En alle leven wordt wekelijks weggespoten natuurlijk.
Ik snap niets van die dode smaak. Ik sluit niet uit dat ik als enige levende met mijn rommelige kippen tussen zombies ben beland.
=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social
@Algje
Rare mensen daar bij jou.
Ik ben blij met de buurman (en hij met ons) Wederzijds overhangende takken zijn bespreekbaar, moeten ze weg dan gaan ze weg. Het hek tussen onze percelen (geen schutting) stond na 20 jaar op instorten. Het is van hem. Moet ik het weghalen vroeg hij jaren terug. Want het is niet 'netjes'. Het zat ons niet in de weg. En hem ook niet. De restanten staan er nog steeds. 🙂
=> More informations about this toot | More toots from PlukkiePanda@mastodon.nl
@PlukkiePanda
Op Twitter was er ooit een account 'onderhoudsvriendelijke tuin' oid.
Bizarre tuinen kwamen daar langs.
@Algje
=> More informations about this toot | More toots from harld@masto.ai
@harld @Algje
Ooit had ik een hoek achterin die toch wel een beetje wild werd. Dus dacht, zeis halen en maar wat platter maken. Maar toen ik daar gewapend arriveerde zat er een egeltje in de zon met vier(!) kleintjes! Met zo'n blik van, en wat moet jij hier? 😊
Uiteraard moest ik daar niets meer. 😂
=> More informations about this toot | More toots from PlukkiePanda@mastodon.nl
text/gemini
This content has been proxied by September (3851b).