… en we de krankzinnige situatie hebben dat eigenlijk het grootste risico dat M er mee loopt is dat T er laaiend van wordt omdat M een deel van de aandacht weghaald. Waar zijn we beland 🤷♂️😕
=> More informations about this toot | More toots from MichelvanBaal@mastodon.social
@MichelvanBaal laat ze lekker met elkaar op de vuist gaan, dan kunnen wij aan andere zaken werken.
=> More informations about this toot | More toots from wsslmn@mastodon.nl
@wsslmn @MichelvanBaal io denk dat M en S nu wel wat alarmbellen hebben laten afgaan die niet teruggedraaid kunnen worden.
Ook dat is het voordeel van (social) media. Gedrag ongedaan maken lukt niet.
=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl
@vosje62 @MichelvanBaal als die media het correct beschrijft en de personen waarop het betrekking heeft de boodschap helder voorgeschoteld krijgen.
=> More informations about this toot | More toots from wsslmn@mastodon.nl
@MichelvanBaal Waarom heb je het over M? En over T?
=> More informations about this toot | More toots from paul@social.van.buu.re
@paul @MichelvanBaal het zou fijn zijn als je hele namen gebruikt, want dan kan ik erop filteren ;) En is het te schokkend dan kun je een Content Warning gebruiken.
=> More informations about this toot | More toots from jeroensmeets@mastodon.social
@jeroensmeets @MichelvanBaal pretty please, met suiker er op.
=> More informations about this toot | More toots from paul@social.van.buu.re
@paul @MichelvanBaal als ik op T. filter zie ik ook niks mee over The A-team. #DubbelSuiker
=> More informations about this toot | More toots from jeroensmeets@mastodon.social
@paul @MichelvanBaal Geen zin om de namen te tikken, sorry
=> More informations about this toot | More toots from MichelvanBaal@mastodon.social
@MichelvanBaal
Ik schreef vorig jaar ook zoiets; over wanneer ze ruzie zouden gaan krijgen want ze hebben beide een ego van jewelste.
Ik krijg het vaak gevoelsmatig niet voor elkaar om de namen te typen. Meestal dwing ik mezelf om het toch te doen. Ik ben wars van 'leuke naampjes' en 'naamvondsten': alles gewoon benoemen is het beste. Met 'naampjes' trek je ze een beetje de 'belachelijke zone' of 'gezellige zone' in en dat wil ik niet.
@paul
=> More informations about this toot | More toots from pascaline@mastodon.nl
@pascaline @MichelvanBaal @paul Dit is ook het nadeel van mastodon en bluesky simultaan gebruiken. Je raakt een beetje out of tune met de gesprekscultuur hier, ik weet niet of ik daar blij mee ben trouwens 😉
@MichelvanBaal
Snap ik!
Ik wilde uit nieuwsgierigheid / onderzoeksdrift een Bluesky account nemen, maar ik vind het te veel gedoe om beide bij te houden. De bridge zou nog wel kunnen maar blijkt toch veel nadelen te hebben wat reageren betreft, dus voor mij blijft het voorlopig echt bij Mastodon. Hier valt genoeg te beleven, op pure ophef zit ik niet te wachten; die komt dagelijks al tot mij via de media 😬
@paul
@pascaline @MichelvanBaal @paul in het verleden had ik iets vergelijkbaars met google+. Op een gegeven moment wordt een van de social media het dominante medium voor jou (wat kennelijk het beste bevalt dus).
=> More informations about this toot | More toots from vosje62@mastodon.nl
@pascaline @MichelvanBaal @paul Ja, daar heb je dus de app openvibe voor. 😁
Ik vind Mastodon beter en prettiger, maar een groot deel van mijn werkgerelateerde netwerk zit nu op Bluesky
@MichelvanBaal
Toevallig: ik schreef net dat eind jaren negentig Trillium gebruikte, dat net zoiets doet (en het bestaat zelfs nog). Maar dat is er ook voor desktop, nog handiger.
@paul
@MichelvanBaal Dat gaat toch wel een keer klappen, die ego's zijn gewoon te groot.
=> More informations about this toot | More toots from gup@mastodon.nl This content has been proxied by September (3851b).Proxy Information
text/gemini