Ancestors

Written by Algje on 2025-01-21 at 08:31

De misschien wel niet buurman annex grondwerker die zei een schutting te plaatsen voor de mijne omdat hij ‘niet tegen dat lelijke ding aan wil kijken’, is een paar dagen in de weer geweest en nu staat er een soort zwarte kist om… een tuin wordt het niet, zo te horen wordt het grotendeels betegeld.

Toegegeven, mijn schutting is niet mooi. Die is op z’n mooist als je hem niet ziet vanwege de begroeiing. Maar zo’n hermetisch afgesloten zwarte kist? Blij dat daar mijn lelijke schutting voor staat.

=> More informations about this toot | More toots from Algje@mastodon.social

Written by Algje on 2025-01-21 at 08:39

Eerder al andere buren die een aanbouw maakten van grijs kunststof, en daar lyrisch over waren. En een paar huizen verderop iemand die grasveld verving door een uitgestrekte plaat aan zwarte sintels, als van de parkeerplaats van het crematorium, die dat ‘netjes’ noemde. En alle leven wordt wekelijks weggespoten natuurlijk.

Ik snap niets van die dode smaak. Ik sluit niet uit dat ik als enige levende met mijn rommelige kippen tussen zombies ben beland.

Toot

Written by WvOostveen on 2025-01-21 at 09:28

@Algje

We wilden vorig jaar nieuwe tuinmeubelen kopen en gingen aar de tuinmeubelgigant in Emmen.

Twee verdiepingen met alleen maar zwart...

=> More informations about this toot | More toots from WvOostveen@mstdn.social

Descendants

Written by Algje on 2025-01-21 at 11:11

@WvOostveen 😱

Proxy Information
Original URL
gemini://mastogem.picasoft.net/thread/113865635564517946
Status Code
Success (20)
Meta
text/gemini
Capsule Response Time
275.475244 milliseconds
Gemini-to-HTML Time
0.770339 milliseconds

This content has been proxied by September (3851b).